Gjest Paco Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hei! Kan noen hjelpe meg litt? Huden min er nokså tørr og ganske så grov. Den blir liksom ikke myk og glatt.... Er ganske ujevnt, grov og litt flassete. Hva kan jeg gjøre? Jeg prøver å være flinke til å rense og peele huden,men mulig jeg gjør noe galt eller bruker feil produkter. Hvor ofte bør man peele? I det siste har jeg gjort det hver dag- en viss sjanse for at huden ikke begynner å flasse i løpet av dagen. Mulig man ikke bør gjøre det så ofte?! Hva kan hjelpe? Håper på svar!
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Peele hver dag, er du sprø? :o Det høres ut som som du bruker feil produkter, du burde gå til hudpleier for en analyse og behandling, og følge opp med skikkelige produkter hjemme. Hudpleier kan sette opp et pleieprogram for deg.
Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Snakker du om hele kroppen eller bare ansiktet? Til kroppen bruker jeg en dusjolje fra Eucerin som gjør at huden ikke blir uttørket av dusjen... I dag brukte jeg bodyscrub fra L'Oreal (mørkegrønn, rund boks), og den gjorde huden silkemyk og glatt i alle fall, men jeg vet ikke om det gir noe særlig fuktighet. Hvis det er et stort problem bør du kontakte hudpleier, som Helga the Hotwaxer foreslår.
Gjest Paco Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 Peeler med en som er beregnet på daglig bruk faktisk, men vet at det er for mye uansett. Det var egentlig derfor jeg spurte også, fordi jeg trenger andre råd til hva jeg skal gjøre... Krem fra Avene? Hvilken? Bra for min hudtype?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #6 Skrevet 17. juni 2005 Jeg kjenner ikke til Avena, men har selv svært god erfaring med Dr. Hausckha rosekrem. Du får den på enkelte helsekost og på Helios. Den er fri for mineraloljer (som tetter porene b.la) og har masse av naturlig pleiende ingredienser. Min tørr, flassende hud har fått et nytt liv etter at jeg begynte med denne. Billig også, 150 kr for 30 ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå