Bloms Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en ny mobiltelefon. Men klarer ikke bestemme meg. Er det verdt å kjøpe en iPhone XS? Eller burde jeg brukt en tusen lapp ekstra på å kjøpe iPhone 11? Eller bare vente enda litt til, for det kommer sikkert en ny modell til høsten? Er egentlig ikke noe særlig opptatt av telefon. Så lenge det går å se på noe/lese/ta bilder osv. Er ikke kresen på det, samtidig vil jeg ikke bruke flere tusen på en gammel modell heller. I og med jeg kjøper sjelden ny tlf er det greit med en nyere modell. Bare syns prisen er så stive på disse telefonene
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Det kommer jo an på hva du er ute etter. iPhone 8 f.eks er en bra mobil, men du får ikke ting som ansiktslås, heldekkende skjerm osv. Mer enn bra nok kamera osv. Selv hadde jeg en iPhone 7 og gikk nylig over til iPhone 11. Superfornøyd med begge, men 11 er jo nyere og mer fancy. I ditt tilfelle ville jeg gått for iPhone Xs, hvis du vil ha noe litt nyere. En knallbra mobil med bra kamera, bedre skjerm enn iPhone 11 og ca en tusenlapp billigere enn iPhone 11. Eventuelt iPhone XR, som jeg ikke kan så mye om men om du går inn på apple.no så kan du sammenligne mobiler og se hva som er forskjellen. Anonymkode: 15421...33f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 https://www.apple.com/no/iphone/compare/ Anonymkode: 15421...33f
Bloms Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2020 På 28.3.2020 den 13.10, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på hva du er ute etter. iPhone 8 f.eks er en bra mobil, men du får ikke ting som ansiktslås, heldekkende skjerm osv. Mer enn bra nok kamera osv. Selv hadde jeg en iPhone 7 og gikk nylig over til iPhone 11. Superfornøyd med begge, men 11 er jo nyere og mer fancy. I ditt tilfelle ville jeg gått for iPhone Xs, hvis du vil ha noe litt nyere. En knallbra mobil med bra kamera, bedre skjerm enn iPhone 11 og ca en tusenlapp billigere enn iPhone 11. Eventuelt iPhone XR, som jeg ikke kan så mye om men om du går inn på apple.no så kan du sammenligne mobiler og se hva som er forskjellen. Anonymkode: 15421...33f Tusen takk for svar. Hvordan var det å gå fra med hjem knapp til uten? Det står helst mellom XS og 11, pga 11 er bedre enn XR så er ikke XR noe alternativ. Grunnen til at jeg ikke klarer å bestemme meg også, er pga str. Hadde gått for 11 pga den er nyere enn XS. Men syns str på XS er bedre. Samtidig så er det ikke store forskjellen mellom de to. Annet enn skjerm og batteri tid som jeg har lest
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Gå for XS Max, den er awesome 🙌🏻 Anonymkode: 7a973...f72
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 5 timer siden, Bloms skrev: Tusen takk for svar. Hvordan var det å gå fra med hjem knapp til uten? Det står helst mellom XS og 11, pga 11 er bedre enn XR så er ikke XR noe alternativ. Grunnen til at jeg ikke klarer å bestemme meg også, er pga str. Hadde gått for 11 pga den er nyere enn XS. Men syns str på XS er bedre. Samtidig så er det ikke store forskjellen mellom de to. Annet enn skjerm og batteri tid som jeg har lest Vet du hva, det gikk superfint! Jeg var litt bekymret, for jeg har prøvd mobiler uten hjemknapp før og syntes det var skikkelig uvant og ekkelt, men det gikk veldig raskt å bli vant til det. Jeg var også usikker på om iPhone 11 var alt for stor, det er ganske stor forskjell på størrelsen på den og iPhone 7. Eventuelt kan du kjøpe 11 pro, men personlig synes jeg ikke det virker som det er verdt det å betale flere tusen for. Selv ble jeg vant til størrelsen på iPhone 11 veldig fort, jeg synes ikke den er for stor hverken å holde, ha i veska/lomma eller å ta med meg rundt. Anonymkode: 15421...33f
Bloms Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå for XS Max, den er awesome 🙌🏻 Anonymkode: 7a973...f72 Er ikke den stor? Tror jeg nøyer meg heller med XS da. Evt 11 hvis jeg går for nyere modell 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, det gikk superfint! Jeg var litt bekymret, for jeg har prøvd mobiler uten hjemknapp før og syntes det var skikkelig uvant og ekkelt, men det gikk veldig raskt å bli vant til det. Jeg var også usikker på om iPhone 11 var alt for stor, det er ganske stor forskjell på størrelsen på den og iPhone 7. Eventuelt kan du kjøpe 11 pro, men personlig synes jeg ikke det virker som det er verdt det å betale flere tusen for. Selv ble jeg vant til størrelsen på iPhone 11 veldig fort, jeg synes ikke den er for stor hverken å holde, ha i veska/lomma eller å ta med meg rundt. Anonymkode: 15421...33f Godt å høre. Så ubesluttsom jeg er, begynte jeg å tvile om jeg heller bare burde gått for en med knapp, siden det er det jeg alltid har vært vant til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå