Gå til innhold

Studenter hjemmefra.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har voksne barn (studenter) som bor i andre byer- kommer de hjem nå eller blir de der de er? I studentboliger og lignende. 

Anonymkode: af955...97b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student, går siste året på studiet og skriver master. Moren min vil ha meg hjem, men jeg blir her. Føler det er mer risiko å reise enn å bare bli her. 

Har familie på Østlandet og bor på Vestlandet. 

Anonymkode: 368f0...b08

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Globe98
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student på Østlandet og familien min bor på Vestlandet. Jeg blir værende til alle eksamener er gjennomført (juni-ish). Familien min vil også ha meg hjem, men med tanke på lesing til eksamen og smittespredning er det strengt tatt bedre at jeg blir værende i studentboligen min. 

Anonymkode: 7a2c2...b0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker mine også gjør det.. er nok det greieste. Men jeg minner dem bare på at de må være ENDA mer påpasselige med håndvask og hvor mange de omgås. I student miljøet. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har voksne barn (studenter) som bor i andre byer- kommer de hjem nå eller blir de der de er? I studentboliger og lignende. 

Min kom hjem for en uke siden, fra andre kanten av landet. Jobber masse hver dag via nett med bachelor og eksamensforberedelser. 

Anonymkode: 65267...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Min ble henta hjem for ti uker siden. Han er i risikogruppa. Greiest å ha han hjemme da. Og greiest å hente han med bil.

Anonymkode: 3e937...449

• Opprett ny...