AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Jeg dater en forsiktig og nerdete mann. Han prøver å vise alfakvaliteter og lederskap men det er veldig innøvd! Samme det for jeg trenger ingen kjempealfa, jeg liker han som han er men tenkt mye på om han er en skikkelig skuffelse i senga! Når jeg prøver å flørte med en kinky tone reagerer han aldri, han reagerer ikke på kroppsselfies eller sexy komplimenter, har aldri sagt noe sexy til meg av kallenavn eller komplimenter og han er liksom så nerd og kjedelig og ikke en jeg ser for meg lyser lidenskapelig mens han slikker meg, tar hardt tak i rumpeballene mine og presser meg nærmere han i misjonæren, digger å bruke leketøy og pisk på meg, brøler og stønner som en mannemann i senga eller er med på public sex langs motorveien eller i prøverommet. Når jeg ser meg for han i senga er det kjedelig, kort og platt Er det noen måte å finne det ut på uten å faktisk ligge med han? Å spørre han rett ut hvordan han er i senga og hva han liker er vel ikke helt innafor? 😛 Anonymkode: 58043...b56 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Synes ærlig talt du høres veldig spesiell ut, og tipper nok ikke han er den du ser etter. Anonymkode: 7dd79...d8a 18
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Ja, jeg er enig i at det høres ganske tamt ut. Samtidig er det mye som kan komme frem når man blir trygge på hverandre seksuelt. Det kan hende at han tør å ta frem pisken og slenge deg over kjøkkenbordet etter hvert, men det kan jo også hende at det ikke er noe for han i det hele tatt og at han er ganske kjedelig i senga. Er dere langt unna å ha sex da? Anonymkode: 5393a...f81 1
FluffyJuggernaut Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Syns ikke dere virker til å være en match. Når du er så misfornøyd med han nå, så vil det mest sannsynlig ikke endre seg. Selv om han skulle vise seg å være ett skikkelig villdyr i senga som gjør alt du liker, så er dere ikke på bølgelengde uten for soverommet og det vil nok skape misnøye i det lange løp. Hva med å finne noen du ikke føler må forandre personlighet for å tiltrekke deg? 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Nå var det satt litt på spissen, men jeg vil jo ha en mann som det er litt tak i i senga og som ikke er redd for å eksperimentere. En som er en selvsikker mann og ikke en halvsjenert ung skolegutt om dere skjønner. Han er helt super ellers og jeg har begynt å slå meg til ro med fornuftens tankegang om at en snill mann er viktigere å være med enn en sexy badboy. Jeg kan se for meg å ha det godt og trygt med han som person men det seksuelle er også viktig for meg. Vil helst ikke ligge med han bare for å finne det ut for føler det er slemt å dumpe noen etter sex og vil føle meg oppbrukt av å ligge med en som jeg ikke blir sammen med. Sex har vært neste steg en stund, eller det vil si det hadde skjedd for en stund siden om han var mer alfa og tok initiativ men han er en rolig og forsiktig mann. Kanskje vi faktisk er for forskjellige. Anonymkode: 58043...b56
eksentrisk Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Kanskje han vil dra deg i håret og munnknulle deg før han vil ta deg i rumpa. Hvem vet. Har dere en flørtende tone går det jo an å finne litt ut av sånt. Gjør du det på en lur måte kan det bli suksess. Skulle du ha sex med han og du tenker han er forsiktig så kan du gi han beskjed om slappe deg på rumpa og ta deg hardt. Muligens ta det steg for steg. Ha lave ambisjoner. Bli heller positivt overrasket. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Bare det at du ikke får den responsen du ønsker deg pr i dag, er ille nok. Det å kunne gi og ta i mot seksuelt ladet flørt og kommunikasjon er viktig for deg nå, og det kommer til å bli viktig senere for å få bekreftelse i forholdet. Anonymkode: 683bc...b72 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 Kanskje han ikke er så voldsomt interessert i deg å det er det som årsaker mangel på reaksjon? Anonymkode: 99dc3...cb9 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 For 20 år siden kunne jeg nok fremstå som han du beskriver. Da var jeg 21 år, jomfru og traff konen. Før jeg var trygg på henne (og følte hun var trygg på meg og visste hva hun likte) var jeg nok forsiktig, men ganske tidlig ble det jeg som bestemte. Siden det er det jeg som hiver henne rundt og tar henne hardt når jeg vil. Jeg treffer ikke på alt du skriver, pisk er ikke noe jeg har vært inne på, brøle gjør jeg ikke, men jeg ville nok passe i kategorien mannemann på soverommet. Jeg tror ikke du finner ut dette ved å spørre - det er ikke sikkert han vet svaret selv. Anonymkode: 284cd...efc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en forsiktig og nerdete mann. Han prøver å vise alfakvaliteter og lederskap men det er veldig innøvd! Samme det for jeg trenger ingen kjempealfa, jeg liker han som han er men tenkt mye på om han er en skikkelig skuffelse i senga! Når jeg prøver å flørte med en kinky tone reagerer han aldri, han reagerer ikke på kroppsselfies eller sexy komplimenter, har aldri sagt noe sexy til meg av kallenavn eller komplimenter og han er liksom så nerd og kjedelig og ikke en jeg ser for meg lyser lidenskapelig mens han slikker meg, tar hardt tak i rumpeballene mine og presser meg nærmere han i misjonæren, digger å bruke leketøy og pisk på meg, brøler og stønner som en mannemann i senga eller er med på public sex langs motorveien eller i prøverommet. Når jeg ser meg for han i senga er det kjedelig, kort og platt Er det noen måte å finne det ut på uten å faktisk ligge med han? Å spørre han rett ut hvordan han er i senga og hva han liker er vel ikke helt innafor? 😛 Anonymkode: 58043...b56 Sex langs motorveien? Den skal du vel lete lenge etter Anonymkode: 85410...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en forsiktig og nerdete mann. Han prøver å vise alfakvaliteter og lederskap men det er veldig innøvd! Samme det for jeg trenger ingen kjempealfa, jeg liker han som han er men tenkt mye på om han er en skikkelig skuffelse i senga! Når jeg prøver å flørte med en kinky tone reagerer han aldri, han reagerer ikke på kroppsselfies eller sexy komplimenter, har aldri sagt noe sexy til meg av kallenavn eller komplimenter og han er liksom så nerd og kjedelig og ikke en jeg ser for meg lyser lidenskapelig mens han slikker meg, tar hardt tak i rumpeballene mine og presser meg nærmere han i misjonæren, digger å bruke leketøy og pisk på meg, brøler og stønner som en mannemann i senga eller er med på public sex langs motorveien eller i prøverommet. Når jeg ser meg for han i senga er det kjedelig, kort og platt Er det noen måte å finne det ut på uten å faktisk ligge med han? Å spørre han rett ut hvordan han er i senga og hva han liker er vel ikke helt innafor? 😛 Anonymkode: 58043...b56 Herregud. Håper du blir anmeldt for å ha sex i prøverom. Han er tydeligvis mer fornuftig å spørre rett ut er selvfølgelig helt greit. Anonymkode: 3ddaf...849 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2020 #12 Skrevet 27. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en forsiktig og nerdete mann. Han prøver å vise alfakvaliteter og lederskap men det er veldig innøvd! Samme det for jeg trenger ingen kjempealfa, jeg liker han som han er men tenkt mye på om han er en skikkelig skuffelse i senga! Når jeg prøver å flørte med en kinky tone reagerer han aldri, han reagerer ikke på kroppsselfies eller sexy komplimenter, har aldri sagt noe sexy til meg av kallenavn eller komplimenter og han er liksom så nerd og kjedelig og ikke en jeg ser for meg lyser lidenskapelig mens han slikker meg, tar hardt tak i rumpeballene mine og presser meg nærmere han i misjonæren, digger å bruke leketøy og pisk på meg, brøler og stønner som en mannemann i senga eller er med på public sex langs motorveien eller i prøverommet. Når jeg ser meg for han i senga er det kjedelig, kort og platt Er det noen måte å finne det ut på uten å faktisk ligge med han? Å spørre han rett ut hvordan han er i senga og hva han liker er vel ikke helt innafor? 😛 Anonymkode: 58043...b56 Ikke alle menn er villige til å være med på dette. Svært få egentlig. 1
draug 75 Skrevet 27. mars 2020 #13 Skrevet 27. mars 2020 Det er ikke annet med daten enn at han er for tilpasset. Det er "ikke lov" for menn å legge for dagen seksuell interesse for kvinner. Nerden din har tilpasset seg det 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #14 Skrevet 27. mars 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg prøver å flørte med en kinky tone reagerer han aldri, han reagerer ikke på Anonymkode: 58043...b56 Hvordan høres du ut når du flørter med kinky tone da? Jeg har vært borti de som var utrolig kleina når de skulle være "kinky". Jeg reagerte med å ignorere det for det var så kleint at jeg rett og slett ble satt ut. Og så kroppsselfies da.....ærlig talt 😕 Anonymkode: 4a73e...b15 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #15 Skrevet 27. mars 2020 2 timer siden, draug 75 skrev: Det er ikke annet med daten enn at han er for tilpasset. Det er "ikke lov" for menn å legge for dagen seksuell interesse for kvinner. Nerden din har tilpasset seg det Da legger du som premiss at han egentlig har det, men undertrykker det. Tror ikke det gitt. Folk er forskjellige fra fødselen av. Anonymkode: 683bc...b72 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #16 Skrevet 27. mars 2020 Av erfaring, så er nerdene best i senga. Forrige nerden jeg lå med løfta meg opp fra gulvet og pulte meg stående. Dritkjedelig samtalepartner ellers. I tillegg gikk han ned på meg og fikk meg til å komme 4 ganger. Også av erfaring, de som snakker (og skryter) mye om sex er som regel kleine og har dårlig rytme i kroppen, så man ligger der og bare "eh... var det ikke han her som skulle ta meg hardt til himmels?". Anonymkode: 35ffe...2ae
draug 75 Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Da legger du som premiss at han egentlig har det, men undertrykker det. Tror ikke det gitt. Folk er forskjellige fra fødselen av. Anonymkode: 683bc...b72 Vel, du antar at han er elendig i senga. Så vi er like gode. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #18 Skrevet 28. mars 2020 Hallo fra trådstarter:) Det er satt veldig på spissen, jeg er ganske normal i senga tror jeg, men også varierende og ute etter nye spennende måter å ha sex, eksperimentere og være litt vill Har tenkt gjennom det og kommer frem til at han ikke er den jeg vil satse på pga det seksuelle. Om han skulle hatt et indre villdyr i seg så vil personligheten hans uansett prege hvordan jeg ser han. Er nok ikke i stand til å tørre å slippe meg løs med en så forsiktig mann, og ikke i stand til å tenne skikkelig på en som ikke utstråler den røffe og selvsikre, sterke og spennende siden av seg. Kan hende han er flink, men røff og selvsikker, sterk og spennende er han ikke! Synd når han ellers er svigermors drøm men kjenner på at det kommer til å bli for tamt for meg i lengden. Takk for alle innspill og god helg! Anonymkode: 58043...b56 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 Det er veldig bra av deg å ta ansvar for seksuallivet ditt på et tidlig stadie. Mange nok har vel gått inn i forhold, og trodd at det skulle gå seg til. M52 Anonymkode: 683bc...b72 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig bra av deg å ta ansvar for seksuallivet ditt på et tidlig stadie. Mange nok har vel gått inn i forhold, og trodd at det skulle gå seg til. M52 Anonymkode: 683bc...b72 Ja, takk for støttende kommentar! Var egentlig litt redd for kritikk for jeg føler det er så forventet at man skal gi snille menn en sjanse osv, men det blir bortkastet for meg å være med en som jeg skjønner at jeg ikke får det sexlivet jeg ønsker og trenger med. Anonymkode: 58043...b56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå