Gå til innhold

Irritasjonsmoment!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må nesten flire litt av meg selv, men jeg blir forbanna på folk som påpeker at de som uttrykker irritasjon eller forbannelse over andres oppførsel for tiden gjør det fordi de er redde. Nei! Jeg går faktisk ikke rundt og er spesielt redd for korona, så når jeg blir forbanna på andre, skyldes det ikke redsel nei, bare at jeg synes de oppfører seg som noen jævla idioter eller at de har meninger jeg synes er helt på trynet, fordi jeg mener at vi skal følge reglene myndighetene lager! Så hold besserwisser-teoriene deres om sinne opp mot redsel for dere selv! 😡😂

Og så er det de som påpeker at vi må være så rause med hverandre og tåle at vi er ulike. NEI! Når f eks noen idioter, som hyttefolket, oppfører seg som noen jævla egoister, er det helt på sin plass at de får passet sitt påskrevet! DET FUNKER IKKE AT ENKELTE KJØRER SOLOLØP! Det tullet med at vi skal være så imøtekommende og rause og dullete blir så feil i noen sammenhenger! Noen ganger er det tydelige grenser og rammer og et tydelig NEI som er det som fungerer best.

Anonymkode: 3ef37...ea1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg mest er alle disse som er selverklært borgerpoliti. 

Anonymkode: 992c5...78b

• Opprett ny...