Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hei jenter.. hvordan lager jeg egntlig dagbok her inne. jeg er visst dum og blond , men jeg finner ikek ut av det .. noen som kan forklare det?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Start en ny tråd på generell dagbok F-J og skriv i vei. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Kan jeg slette den for eksempel om jeg angrer på noe jeg skriver??? jeg er litt sånn åpen av meg til tider , og kan komme til å angre... jeg er litt i tvil om jeg bør gjøre dette skjønner dere....Noen som vet????
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Du kan endre egne innlegg selv, dersom du ønsker hele dagboken slettet er det bare å ta kontakt med en moderator så fikser vi det for deg.
Malama Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Du kan endre dine dagbokinnlegg på samme måte som du kan endre dine andre innlegg. Og når du endrer, så kan du legge til, trekke fra, fjeren alt, bytte farge, eller hav du nå enn ønsker å gjøre med teksten... Og du kan be moderator slette dagboka di om du angrer veldig på hele prosjektet. Been there, done that.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #7 Skrevet 17. juni 2005 ÅÅÅÅ, tusen takk fro svar.. da skal jeg jammen åpne en.. Godt å ha en plass å skrive i .. Takk jenter.. klem fra foxy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå