Gjest Anonym Bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 (endret) Hver høst står folk i risikogrupper i kø foran helsehusene og venter på årets influensevaksine. Høsten 2018 stilte eg meg håpefult i køen og gjekk glad og fornøyd ut døren etter at søstra hadde satt nåla i skuldra, og håpte endeleg på en influensefri høst / vinter. 2 dager inn i det nye året 2019 begynte eg å kjenne på de tradisjonelle influensesymtomer , og noen dager senere låg eg med høy feber og bronkitt. "Bomskudd og falsk trygghet " Oktober 2019 fekk eg på nytt tilbud årest influnesevaksine, men har etterhvert fått klarhet i at den har null inflytelse på Koronaviruset. " Bomskudd og Falsk trygghet ". Meg bekjent så er det ikkje bare Koronaviruset som har sitt opphav i Asia og Afrika , men også dei fleste andre influenser hver høst og vinter i Norge og mange andre land. Den Norske stat har nå bevilget 22 milliarder til vaksineforskning, men kanskje tar det 18 mnd. eller lenger før en vaksine er tilgjengeleg også ved neste pandimi utbrudd. Spørsmålet er hvor mange vaksiner er menneskekropp eksponert for før den seier stopp. ? Er det ein samanheng mellom virusutbrudd levesett / hungersnød, og fattigdom i verden ? Er Pandimien eit slags svar på koldens svar på den sosial urettferdighet ? Hadde dette viruset dukket opp i Nord Korea så hadde det fremdeles levd sitt eget liv der, og store folkemengder hadde troleg vert døde utan de ferreste hadde vist om det. Endret 26. mars 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Man regner med at 60% av de som tar influensavaksinen er beskyttet. Så du var nok en del av de som ikke ble beskyttet. Les mer om det her; https://helsenorge.no/vaksiner/influensavaksine Anonymkode: 3bea7...019
Anbefalte innlegg