Gå til innhold

Samanheng mellom hungersnød / fattigdom / og virusutbrudd i Asia / Afrika ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Hver høst  står  folk i risikogrupper i kø  foran helsehusene og venter på årets influensevaksine.   Høsten  2018   stilte eg meg håpefult  i køen og gjekk glad og fornøyd ut døren  etter at søstra hadde satt nåla i skuldra, og håpte  endeleg på en influensefri  høst  / vinter.

2 dager inn  i det nye året 2019 begynte eg å kjenne på  de tradisjonelle influensesymtomer , og noen dager senere  låg  eg  med høy feber og bronkitt.   "Bomskudd og falsk trygghet "

Oktober  2019 fekk eg på nytt tilbud årest influnesevaksine, men har etterhvert fått klarhet i at den har null inflytelse på Koronaviruset.    " Bomskudd  og Falsk trygghet ".

Meg bekjent så er det ikkje bare Koronaviruset som har sitt opphav i Asia og Afrika ,  men også dei fleste andre influenser hver høst og vinter i Norge og mange andre land.      Den Norske stat har nå bevilget 22 milliarder til  vaksineforskning, men  kanskje tar det 18 mnd. eller lenger  før en vaksine er tilgjengeleg også ved neste pandimi utbrudd. 

Spørsmålet er hvor mange  vaksiner  er menneskekropp eksponert  for før den seier stopp. ?  

Er det  ein samanheng mellom virusutbrudd  levesett  / hungersnød, og fattigdom i verden ?

Er  Pandimien eit slags svar på koldens svar på den sosial urettferdighet ?

Hadde dette viruset dukket opp i Nord Korea så hadde det fremdeles levd sitt eget liv der, og store folkemengder hadde troleg vert døde utan de ferreste hadde vist om det.

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...