Gjest Carmal Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Jeg sliter litt i forhold til samboeren min, han kommer hele tiden med kommentarer om den ene fine-sexy og deilige dama etter den andre, enten vi er alene eller sammen med andre, jeg blir irritert fordi jeg mener at dette kan han holde for seg selv, eller si når bare gutta er samlet, jeg trenger ikke å høre om alle de fine damene han gjerne skulle hatt i senga. Han mener jeg er snerpete og at såpass må jeg tåle, for han ønsker jo ikke noe forhold til disse damene. Er det andre som har det sånn? Eller er jeg snerpete? Det hjelper ikke å ta igjen fordi han bryr seg ikke noe om det.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Syns ikke du er snerpete, og mener vel at han kan ta hensyn til at du føler som du gjør. Forklar ham det når du ikke er irritert, og få ham til å FORSTÅ at det ikke irriterer deg, men sårer deg. Hvis han fleiper det bort, si da til ham at du ikke tror han har forstått hva du nettopp sa. At det SÅRER deg. Og om det virkelig ER det han vil? For hvis det er det, så gjør han alt riktig nå...
Gjest Kaffegjesten Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Det å ta litt hensyn til andre (og kanskje særlig til den man er glad i) samt vanlig folkeskikk har aldri skadet!
Gjest gjes2 Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Tja kanskje han kan komme på bedre tanker om over en lengre periode i tide og utide høylytt peker ut og drømmer om heite typer som har en motsatt kroppsbygning av hva han har ?? Selvfølgelig må dette gjøres over tid og med stil! de første ukene vil han bare tro at du prøver å ta igjen og poengtere ut enda flere damer som hevn. Etter 4 uker blir han i tvil om det kanskje kan stemme at han ikke er førstevalget, og etter 6-8 desperat.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Sånne kommentarer er greit så lenge de kommer innimellom, men ikke så lenge han har dette som en hobby. Men kan det ikke være at du muligens reagerer veldig på det foran han? kanskje han bare er ultrabarnslig og prøver å gjøre deg sjalu (se reaksjonen?)? Du må jo enten si i fra, at du syns det er unødvendig, eller late som ingenting.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Klarer han ikke å la det være, så eier jo han null og niks respekt for deg. Om hans mål er å gjøre som han vil, så bør han kanskje være singel da. Du kan jo spørre han hvordan han ville likt det, om du holdt på på samme måte. Gutter/menn bruker ikke like det, for det går på stoltheten deres.
Gjest Anki Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Synes ikke du er snerpete, hadde ikke godtatt det fra min kjære. Det handler om å vise hverandre respekt, og det der er skikkelig respektløst. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Slik var eksen min etter at jeg hadde gjort det slutt med ham... Han kommenterte hele tiden andre jenter når vi snakket sammen; hvor deilig/pen hun og hun var etc. Det irriterte meg til og med da, så jeg forstår deg godt. Det er nok ikke du som er "snerpete".
Arkana Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Hva mener du med "hele tiden"? Det må være lov å si at en og annen TV-dame/modell/tilfeldig jente er pen uten at dette skal tas ille opp. Det er jo ikke sånn at man ikke kan se at andre er flotte å se på bare fordi man har kjæreste. Men om ham gir andre komplimenter oftere enn han gir deg synes jeg det blir i meste laget. Ta det opp med ham og si hva du synes om det.
Gjest helluuu Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Hva mener du med "hele tiden"? Det må være lov å si at en og annen TV-dame/modell/tilfeldig jente er pen uten at dette skal tas ille opp. Det er jo ikke sånn at man ikke kan se at andre er flotte å se på bare fordi man har kjæreste. Men om ham gir andre komplimenter oftere enn han gir deg synes jeg det blir i meste laget. Ta det opp med ham og si hva du synes om det. når hun sier hele tiden så er det vel ikke så vanskelig å resonere seg frem til at det er ofte?
7v8 Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 Jeg sliter litt i forhold til samboeren min, han kommer hele tiden med kommentarer om den ene fine-sexy og deilige dama etter den andre, enten vi er alene eller sammen med andre, jeg blir irritert fordi jeg mener at dette kan han holde for seg selv, eller si når bare gutta er samlet, jeg trenger ikke å høre om alle de fine damene han gjerne skulle hatt i senga. Han mener jeg er snerpete og at såpass må jeg tåle, for han ønsker jo ikke noe forhold til disse damene. Dette kjenner jeg igjen fra eksen min. Jeg likte det absolutt ikke. Så jeg skjønner godt at du reagerer. Synes det er respektløst av ham å si noe sånt.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. juni 2005 #12 Skrevet 17. juni 2005 Som andre her i tråden har sagt, du er absolutt IKKE snerpete! Dette hadde ikke jeg funnet meg i..! Hvis han respekterer deg burde han for det første egentlig ikke si sånt i det hele tatt, men i hvertfall ta hensyn når han skjønner at du ikke liker det, og slutte med det!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #13 Skrevet 17. juni 2005 Var sammen med en slik en ja, han kunne ikke la vær å kommentere alle han skulle pult, når jeg var i nærheten, og ble forbanna da jeg tok det opp med han, for slik var han og blaaabla, tror jeg aldri har vært så sjalu i et forhold før! Ble heldigvis kurert for den sjalusien i forrige forhold, så han forrige nissen tok feil på at det var min sjalusi og hode det var noe feil med! Man sitter bare ikke og snakker sånn foran dama!
Gjest Madam Felle Skrevet 17. juni 2005 #14 Skrevet 17. juni 2005 Hva mener du med "hele tiden"? Det må være lov å si at en og annen TV-dame/modell/tilfeldig jente er pen uten at dette skal tas ille opp. Det er jo ikke sånn at man ikke kan se at andre er flotte å se på bare fordi man har kjæreste. Men om ham gir andre komplimenter oftere enn han gir deg synes jeg det blir i meste laget. Ta det opp med ham og si hva du synes om det. Jeg behøver faktisk ikke vite hvilke damer min kjære mener er fin/sexy ol, for det kan han diskutere med kameratene sine. Det er noe som heter å velge hvem man sier hva til, og slike ting som dette ønsker jeg IKKE å vite. Heldigvis respekterer han det
Gjest seroxata Skrevet 17. juni 2005 #15 Skrevet 17. juni 2005 jeg ville ikke respektert det, om det skjer så ofte! Greit nok, typen og jeg kan tullekrangle over Gwen stefani, eller Peter steele en gang iblant, men hadde dette skjedd ofte, så ville jeg reagert! Om han ikke tolerer at du ikke liker det, så får vel du bare begynne å kommentere lekre mannebisker du og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå