AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Tror dere mer drastiske tiltak må til, en frysing av betaling av leie osv? For ikke å snakke om de som betaler på boliglån. Hvordan skal alt dette egentlig gå i hop? Så sykt latterlig også at visse folk får leilighet og full utbetaling fra NAV (spesielt asylsøkere) for å drive dank mens andre mister deltidsinntekten og får INGENTING (spesielt studenter) som gjerne har jobbet 80% har plutselig ingen rettigheter? Tror det blir å koke i hovedstaten snart, for noen gjøker. Anonymkode: 929cd...82d 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Mange utleiere tar hensyn til dette. Bankene gir avdragsfrie perioder, renten settes ned osv osv. Anonymkode: 86e13...922
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-tvinge-fram-halvert-husleie/72298215 Bjørnar Moxnes vil tvinge frem halvering av alle husleier. Veldig mange i landet er i samme båt nå. Jeg synes vi må gå enda lenger, og innføre statlig regulering av leiepriser og boligpriser. Anonymkode: 68ffb...a2c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Mange utleiere tar hensyn til dette. Bankene gir avdragsfrie perioder, renten settes ned osv osv. Anonymkode: 86e13...922 Det der holder ikke halvveis engang. Det fins faktisk mennesker med barn som har jobbet 60-80% og nå er permittert, de får null. Anonymkode: 929cd...82d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 Har også mange internasjonale venner her, kan rapportere fra samtidige at de syns det er veldig besynderlig at deres bankerotte hjemland er i stand til å stille bedre opp for sitt eget folk enn det vi er her. For et nisseland. Dette blir katastrofalt. Anonymkode: 929cd...82d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Ta kontakt med huseier. Vi er mennesker vi også, og ikke uten hjerte. Mange av oss kan forstå utfordringer leieboere kan ha denne tiden. Hilsen utleier. Anonymkode: e3bac...326 1
Djungelvrål Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere mer drastiske tiltak må til, en frysing av betaling av leie osv? For ikke å snakke om de som betaler på boliglån. Hvordan skal alt dette egentlig gå i hop? Så sykt latterlig også at visse folk får leilighet og full utbetaling fra NAV (spesielt asylsøkere) for å drive dank mens andre mister deltidsinntekten og får INGENTING (spesielt studenter) som gjerne har jobbet 80% har plutselig ingen rettigheter? Tror det blir å koke i hovedstaten snart, for noen gjøker. Anonymkode: 929cd...82d Nå er jo renta halvert så det burde være lett å fikse en avtale med banken. Man kan også få både avdrags og rentefritt i noen mnd. Mange har vel en buffer så de får betalt leie i et par mnd mens dette pågår eller de må avtale med borettslag/huseier om utsettelse.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også mange internasjonale venner her, kan rapportere fra samtidige at de syns det er veldig besynderlig at deres bankerotte hjemland er i stand til å stille bedre opp for sitt eget folk enn det vi er her. For et nisseland. Dette blir katastrofalt. Anonymkode: 929cd...82d Hvilke land er dette? For mine venner i India og Brasil forteller om tilstander som får meg til å skamme meg som syns det er kjipt at mye er stengt og at jeg må holde meg hjemme. Anonymkode: 86333...201
Anbefalte innlegg