Gå til innhold

Hva skal skje med alle de som ikke klarer å betale leien nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere mer drastiske tiltak må til, en frysing av betaling av leie osv? For ikke å snakke om de som betaler på boliglån. Hvordan skal alt dette egentlig gå i hop? Så sykt latterlig også at visse folk får leilighet og full utbetaling fra NAV (spesielt asylsøkere) for å drive dank mens andre mister deltidsinntekten og får INGENTING (spesielt studenter) som gjerne har jobbet 80% har plutselig ingen rettigheter? Tror det blir å koke i hovedstaten snart, for noen gjøker. 

Anonymkode: 929cd...82d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange utleiere tar hensyn til dette. Bankene gir avdragsfrie perioder, renten settes ned osv osv. 

Anonymkode: 86e13...922

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange utleiere tar hensyn til dette. Bankene gir avdragsfrie perioder, renten settes ned osv osv. 

Anonymkode: 86e13...922

Det der holder ikke halvveis engang. Det fins faktisk mennesker med barn som har jobbet 60-80% og nå er permittert, de får null. 

AnonymBruker
Skrevet

Har også mange internasjonale venner her, kan rapportere fra samtidige at de syns det er veldig besynderlig at deres bankerotte hjemland er i stand til å stille bedre opp for sitt eget folk enn det vi er her. For et nisseland. Dette blir katastrofalt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med huseier. Vi er mennesker vi også, og ikke uten hjerte. Mange av oss kan forstå utfordringer leieboere kan ha denne tiden. 

Hilsen utleier. 

Anonymkode: e3bac...326

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere mer drastiske tiltak må til, en frysing av betaling av leie osv? For ikke å snakke om de som betaler på boliglån. Hvordan skal alt dette egentlig gå i hop? Så sykt latterlig også at visse folk får leilighet og full utbetaling fra NAV (spesielt asylsøkere) for å drive dank mens andre mister deltidsinntekten og får INGENTING (spesielt studenter) som gjerne har jobbet 80% har plutselig ingen rettigheter? Tror det blir å koke i hovedstaten snart, for noen gjøker. 

Nå er jo renta halvert så det burde være lett å fikse en avtale med banken.  Man kan også få både avdrags og rentefritt i noen mnd.  Mange har vel en buffer så de får betalt leie i et par mnd mens dette pågår eller de må avtale med borettslag/huseier om utsettelse. 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også mange internasjonale venner her, kan rapportere fra samtidige at de syns det er veldig besynderlig at deres bankerotte hjemland er i stand til å stille bedre opp for sitt eget folk enn det vi er her. For et nisseland. Dette blir katastrofalt. 

Hvilke land er dette? For mine venner i India og Brasil forteller om tilstander som får meg til å skamme meg som syns det er kjipt at mye er stengt og at jeg må holde meg hjemme. 

Anonymkode: 86333...201

• Opprett ny...