Gå til innhold

Synes du 65 f er stor bh str?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du? 

Anonymkode: 44a34...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke noe sykelig for stor nei. Er glad i store pupper så det er en fin str og opp😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare menn uten peiling vil tro dette er stort. 

Jo lavere tall (omkrets) , jo høyere blir bokstaven (cupen) for samme faktiske bryststørrelse. 

Hvis vi sier at 75C er gjennomsnittet, så tilsvarer 70D og 65E samme bryststørrelse. Og andre veien 80B og 85A. Man går ned en cup størrelse om omkretsen øker, og opp en cup størrelse om omkretsen synker, så det med å tro at bokstaven er det som avgjør om puppene er små eller store er helt feil.

Har man derimot 75F eller 80E har man veldig store pupper. 

Anonymkode: ebcd3...dfa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men ja 65F er ikke lite, det tilsvarer 75D som jeg har, og de er normalt store, større enn mange andre jeg kjenner (som bruker 75 og 80A-C) men ikke noe wow store. Men du må være utrolig tynn da siden du bruker 65! Når jeg var tynn tenåring var til og med det for lite i omkrets for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ja 65F er ikke lite, det tilsvarer 75D som jeg har, og de er normalt store, større enn mange andre jeg kjenner (som bruker 75 og 80A-C) men ikke noe wow store. Men du må være utrolig tynn da siden du bruker 65! Når jeg var tynn tenåring var til og med det for lite i omkrets for meg. 

Men en 65F kan også skyldes en veldig slank jente med store bryster. 

Jeg kan bruke 70C og 65D, mrn 75A sitter feil.

Anonymkode: 4438d...358

AnonymBruker
Skrevet

Ikke veldig stort, jeg bruker 70I og føler ikke jeg har så svære. Men vil si at 65F er medium størrelse  

Fra amerikanske filmer osv får man inntrykk av at str D er såå stort, men med norske størrelser er ikke D så stort :P 

Anonymkode: 4fb0e...1eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 65E og det er ikke såå veldig stort, de ser kanskje heller litt store ur fordi jeg er tynn. 

Anonymkode: 24fda...29c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kommer annpå personen. 

En kvinne på 100 kg vil naturligvis ha større brystet enn en kvinne på 50kg. Men har kvinnen litt størrelse på brystene, så fremstår de nesten som større enn damen på 100. Kanskje fordi klær, fasong og kroppen til hun på 50kg fremhever kontrastene bedre. 

Så hva som er stort er ikke for meg en bh størrelse, men pupp i forhold til kroppen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, en helt vanlig størrelse. 

Anonymkode: 078b2...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke stort. Men definitivt ikke lite. Hadde det før jeg fikk barn.

Anonymkode: bd030...1f8

• Liker 1
Skrevet

Bruker 90i og føler det er ganske stort, men vet da om folk som har større og :) 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er ganske stort. Jeg bruker 65 A eller B :P Men selv de er små "håndfuller", er ikke flat.

På grunn av økt vekt og flere med silikonpupper, har gjennomsnittlig bh-størrelse økt veldig i Norge (og sikkert de fleste andre vestlige land) de siste åra, så folks forhold til hva som er stort har endra seg. Nå er det vi med med små pupper som sliter med å finne BH'er, ikke de med store. Selv H&M har fått digre størrelser.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 65G, så jeg vet at det ikke er så stort som det høres ut som. Da jeg var tenåring fikk jeg inntrykk av at de som brukte D-cup nærmest hadde ku-jur, men jeg vet nå at D faktisk ikke er så stort. Mine 65G-pupper er over snittet, ja, men ikke sjokkerende store.

Anonymkode: 22f51...48a

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg har 65E og syns mine er relativt små. Normalt bygget 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker 85I og de er virkelig ikke så enorme som de høres ut som, stor dame - store pupper så de passer jo til kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Det er ganske stort. Jeg bruker 65 A eller B :P Men selv de er små "håndfuller", er ikke flat.

På grunn av økt vekt og flere med silikonpupper, har gjennomsnittlig bh-størrelse økt veldig i Norge (og sikkert de fleste andre vestlige land) de siste åra, så folks forhold til hva som er stort har endra seg. Nå er det vi med med små pupper som sliter med å finne BH'er, ikke de med store. Selv H&M har fått digre størrelser.

Nå må du gi deg. 85D er ikke en diger størrelse. Det mangler ikke spesielt mange størrelser under 70A, men det mangler derimot MANGE størrelser over 85D. HM har altså et langt bedre utvalg i små størrelser enn i store, selv om jeg er klar over at enkelte trenger mindre størrelser enn 70A. 

Anonymkode: 43c33...776

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er det jeg har, og jeg syns jeg har helt ok pupper :) Ikke for små og ikke for store. 

Anonymkode: eff52...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er kjempe stort. Det betyr bare at en er veldig liten rundt, men selve cupen er størrelsen på brystene. Så det er gaanske stort. 

Anonymkode: 7c154...90b

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som alle som skriver at dette ikke er stort er sure kjerringer med små bryster. 

Anonymkode: 7c154...90b

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du gi deg. 85D er ikke en diger størrelse. Det mangler ikke spesielt mange størrelser under 70A, men det mangler derimot MANGE størrelser over 85D. HM har altså et langt bedre utvalg i små størrelser enn i store, selv om jeg er klar over at enkelte trenger mindre størrelser enn 70A. 

Anonymkode: 43c33...776

Tja, jeg får plass til begge rumpeballene mine oppi en 85 D. Og jeg har ganske stor rumpe. Tror som sagt manges syn på hva som er stort er blitt forskjøvet av at så mange er overvektige og/eller har silikonpupper. 70 A er en helt normal størrelse, ikke noe unormalt knøttlite, men likevel er den størrelsen faktisk ikke lett å få tak i, veldig mange modeller begynner på 75 i omkrets, og flere og flere begynner også på B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...