AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Altså. Hele norge og næringsliv er satt på vent. Og det er jo de som e i riskogruppen som er mest utsatt. Hvorfor ikke holde DEM i karantene eller på et sted/øy inntil dette ee over. Så kan resten av norge gå sin gang? Er så lei!! Og attpåtil skal barnehagene være stengt i 3uker ril. Og etter 3 uker så økes det til 3 måned osv!! Anonymkode: a0cdd...539 1
ajarRun Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså. Hele norge og næringsliv er satt på vent. Og det er jo de som e i riskogruppen som er mest utsatt. Hvorfor ikke holde DEM i karantene eller på et sted/øy inntil dette ee over. Så kan resten av norge gå sin gang? Er så lei!! Og attpåtil skal barnehagene være stengt i 3uker ril. Og etter 3 uker så økes det til 3 måned osv!! Anonymkode: a0cdd...539 Ser for meg at 1.6 millioner personer blir masjert over Tjelsundbrua til Hinnøya før de sprenger den bak dem. Du ser ikke noen problemer med å flytte 1.6 millioner mennesker? Hvor innbiller du deg at det er nok plass, boliger og infrastruktur til dem? Hele forslaget er jo absurd naivt. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Fordi det er snakk om 1,6 millioner mennesker. Og disse bor gjerne med noen som ikke er i risikogruppa, som kan dra med seg smitte hjem. Hvordan tenker du at det skulle foregå? Anonymkode: abbbe...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Ja, jeg ser for meg å isolere alle tullinger som ikke klarer å følge restriksjonene. I Spania blir de arrestert. Hyttefolk og kose/ utepils folk. Sett dem i fengsel. Anonymkode: 5c316...f16 2
Amber Everglow Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke holde DEM i karantene eller på et sted/øy inntil dette ee over. Vet du om en øy i Norge som er stor nok til å huse 1,6 millioner mennesker? Og en annen ting. Stikk i strid med hva du kanskje tror, så står det ikke "Jeg er i risikogruppa" i panna til disse menneskene. 2
Gjest Geirfuglen Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Hva tenker du at man skal gjøre med de 2,2 millionene menneskene som blir syke ila få uker? Alle blir i risiko. Helsevesenet ville kollapset totalt om man lot viruset spre seg fritt.
ajarRun Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nå, Amber Everglow skrev: Vet du om en øy i Norge som er stor nok til å huse 1,6 millioner mennesker? Og en annen ting. Stikk i strid med hva du kanskje tror, så står det ikke "Jeg er i risikogruppa" i panna til disse menneskene. Geografisk er det plass til 1.6 millioner mennesker på Hinnøya, men det blir jo litt for få boliger, og de som allerede bor der må jo tvangsflyttet da? Blir jo fort litt kø i butikkene når befolkningen går opp fra 18 000 til 500 000
ajarRun Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, Geirfuglen skrev: Hva tenker du at man skal gjøre med de 2,2 millionene menneskene som blir syke ila få uker? Alle blir i risiko. Helsevesenet ville kollapset totalt om man lot viruset spre seg fritt. Bare ta febertest i øret, hvis de har feber får dem ikke slippe inn. TS vil jo ha åpne barnehager mås forstås.
Anbefalte innlegg