Gå til innhold

Alle på KG: er du permittert eller i jobb akkurat nå?

er du permittert eller i jobb akkurat nå?  

136 stemmer

1. 1. Alle på KG: er du permittert eller i jobb akkurat nå?

• Jeg er permittert og jobber ikke akkurat nå
      19
    • Jeg er fortsatt i jobb
      100
    • Jeg er student, hjemmeværende, ufør, arbeidsledig før Corona osv.
      17

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du per idag permittert eller i jobb? (evt annet som student/ufør/hjemmeværende).

Anonymkode: 87140...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hjemmekontor, men mange av de vanlige oppgavene får jeg ikke ikke gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Var arbeidsledig før corona. Det haltet avgårde på et vis, men nå virker det som vi på tiltak/AAP som avsluttes skal over på sosialhjelp. Frister å bare gi opp og henge seg i taklampa.

Anonymkode: 17739...0ab

AnonymBruker
Skrevet

Student.

Anonymkode: 32860...992

AnonymBruker
Skrevet

Ufør. Ingen forandring her i gården, selv om verden står på tilt.

Anonymkode: 0bb03...964

AnonymBruker
Skrevet

Ingen forandring utover homoffice

Anonymkode: d612d...c66

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jobber, men har hjemmekontor og får omtrent ikke gjort noe som helst.

Skrevet

Jobb. Hjemmekontor. Fullt opp hele dagen som vanlig. Savner kontoret. 

Skrevet (endret)

Hjemmekontor, får plutselig gjort kjempemye mer. Klarer meg meg xa 7 t jobb, tidligere jobbet jeg gjerne 9-10 t på kontoret, så 2-3 t på kvelden. 

Men savner kollegaer/kontoret

Endret av Torelli
  • Liker 1
Skrevet

Var først premittert 50%, nå 100%. Holder på å gå på veggen av kjedsomhet, rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Er i jobb, men jobber på barneskole som er stengt...

Jobber noe hjemme og noe med tilsyn av de som skal ha det, men langt fra så mye som vanlig....

Skrevet

Er i jobb, jobber på hjemmekontor. Samme arbeidsmengde som før. Synes det går helt greit, men litt uvant å sitte hjemme hver eneste dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Fullt kjør i 100%.  Primærkontakt for en ung bruker med fysisk og psykisk utviklingshemming samt at jeg jobber med eldre, terminale og syke. 

Anonymkode: 9511f...db6

Skrevet

Skole, er sykemeldt fra jobben (Matbutikk) siden jeg har symtomer.

AnonymBruker
Skrevet

Har hjemmekontor, merker lite forskjell utenat jeg nå ringer folk via Slack i stedet for å spørre dem på kontoret.

Anonymkode: 67f20...c65

Skrevet

Er en av de få heldige som er på kontoret hver dag. 75% av kollegaene mine har hjemmekontor. 
Alle ringer og maser, så jeg henger etter med den daglige driften. Men jeg er lykkelig over å komme meg på jobb hver dag, og fordi min jobb ikke er usikker. 

Skrevet

Permittert. Annerledes enn hva jeg er vant med, men helt greit, får jo lønn for det.

Skrevet

Jobber fullt i demensomsorg, i tillegg til å være hjemmelærer for en ufokusert 1.klassing 😬🤪

Far i samme situasjon...møtes i døra på vei fra jobb nr 1 til jobb nr 2. Men innser at jeg bør være veldig takknemlig for å være i akkurat den jobben nå, for i det hele tatt å ha jobb. Om noe har vi fått mer å gjøre. Overtid osv.

• Liker 2
  • Opprett ny...