Gå til innhold

Er du god på snapscore? Se her.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fersket mannen i utroskap og har sikre bevis. Men, jeg har fulgt med snapscoren hans også..og ja, jeg vet jeg har lite å gjøre når jeg føler behov for å sjekke dette, men dette er kun for å sjekke om han snapper mye eller ikke. 

Alt foregår i skjul, på jobb. 

Så, spørsmålet: 

Er denne økningen av snapscoren hans stor? Hvor mye snapper han? Skal nevnes at han kun har damer på topplista si. 

Dag 1:

86.058

Dag 2:

86.214

Dag 3:

86.280 på morgenen

86.344 senere samme dag

..jeg kan ikke poengsystemet til snapchat. 

 

Anonymkode: 6158e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 for hver sendte og en for motsatt mener jeg på 

Anonymkode: 54cf9...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er rettssaken? Saftig indisierekke du bygger opp her.

Anonymkode: 66dad...149

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er å snappe veldig mye, men vet ikke hva det har med utroskap å gjøre i seg selv. 

Anonymkode: c0cc2...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det noen betydning?

Han er en dust.

Bare å fortelle han at det er slutt, og at du ser frem til singellivet.

Hadde ikke brukt 5 kalorier på å fortelle han hvorfor.

Anonymkode: 7e29a...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You receive a point for sending a snap, you receive a point for opening a snap, but there are no points for just messaging on Snapchat. You also receive a point for posting a snap to your story. Unfortunately, Snapchat scores do not increase if you watch a story. Additional points to your Snapchat score may take a while to register and may all come at once. If you have not been active on Snapchat for a while then the first Snap you send on the app will add 6 points to your score."

 

https://metro.co.uk/2017/08/04/how-does-the-snapchat-score-work-and-how-to-increase-your-snapchat-score-6828466/

 

Anonymkode: 71176...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro på snap. Hadde noen fulgt med scoren min så hadde de skjønt det. Jeg hadde reagert på så stor økning 

Anonymkode: 8ce82...5b6

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snapper sinnsykt mye ja, må være masse bilder til og fra mange forskjellige!

Men søteste deg, ikke bruk energi på dette. Han er utro, du trenger ikke analysere eller vite mere. Dette gir deg bare grå hår, tro meg, jeg har vært deg. Det endrer ingenting at du har mere på han. Bare dump han med en gang og sett deg fri fra denne vonde usikkerheten, paranoiaen og kontrollen. 

Anonymkode: e57b7...f83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han med i noen grupper på snap? Da øker scoren raskt.

Anonymkode: e2705...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det første har han veldig stor snapscore hvis han er voksen mann.

For det andre øker det masse. Menn i forhold øker ofte mye mindre per dag, de snapper litt med kona/kjæresten, litt med barna, litt med kompiser. Det vanlige er kanskje fra 0-10 om dagen for menn som er i forhold.

Single menn derimot (og utro menn) øker mye mer, sånn som din mann. 

Jeg hadde vært bekymret om jeg var deg, dessverre.

Anonymkode: d12e1...799

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det første har han veldig stor snapscore hvis han er voksen mann.

For det andre øker det masse. Menn i forhold øker ofte mye mindre per dag, de snapper litt med kona/kjæresten, litt med barna, litt med kompiser. Det vanlige er kanskje fra 0-10 om dagen for menn som er i forhold.

Single menn derimot (og utro menn) øker mye mer, sånn som din mann. 

Jeg hadde vært bekymret om jeg var deg, dessverre.

Anonymkode: d12e1...799

Dette varierer ut fra alder og "kultur" blant bekjente. Kjæresten min har mange på lista og kan ofte øke 20-40 og opp til 100 en sjelden gang, men da har han vært på et sted / det har skjedd noe spes som han deler med mange på en gang. Jeg trodde at om du sendte et bilde til 50 så økte det fortsatt bare 1, for det står det et sted, men så testa jeg selv og så at du får en for hver du sender til. Jeg stressa mye med dette i starten da jeg møtte han, redd for at det var noe galt, men det finnes logiske forklaringer innimellom. Jeg har fått se selv. Men uansett TS, så har du bevis på utroskap så lykke til med brudd og sorg. Det blir bedre en dag. 🧡

Anonymkode: d14d4...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fersket ham i utroskap, men likevel trenger å sjekke snapscore? For hva?

Jeg trodde at jeg snappet en del og sjekket min score istad. Bare 4208 😄 

Anonymkode: 6e6ae...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye? Han jeg holder på med øker noen ganger med 500 poeng pr dag og vi har mista hjerte, altså han snapper mer med noen andre enn meg nå. Han påstår det er med kompiser, men jeg har mine tvil... 

Anonymkode: 8f870...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor gidder du? Om du føler deg urolig om utroskap så er det bare å gjøre det slutt, man trenger ikke bevis for å forlate noen

Anonymkode: d8bc3...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2020 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Mye? Han jeg holder på med øker noen ganger med 500 poeng pr dag og vi har mista hjerte, altså han snapper mer med noen andre enn meg nå. Han påstår det er med kompiser, men jeg har mine tvil... 

Anonymkode: 8f870...e1b

Hvordan er det mulig å øke med 500 poeng om dagen?? Han kan ikke sende 500 snap pr dag??

Anonymkode: 12cf8...782

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å øke med 500 poeng om dagen?? Han kan ikke sende 500 snap pr dag??

Anonymkode: 12cf8...782

Sender og mottar 250 ca da.. Tror også at hvis man sender en laaang film så blir det 1 poeng pr film (en lang film, blir flere filmer). Tror ikke score øker på bare chatter. Må bli sendt film og bilder. 

Anonymkode: 4f669...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sender og mottar 250 ca da.. Tror også at hvis man sender en laaang film så blir det 1 poeng pr film (en lang film, blir flere filmer). Tror ikke score øker på bare chatter. Må bli sendt film og bilder. 

Anonymkode: 4f669...8d5

Chatt gir null poeng. Bilder og videoer 1 poeng, er videoen over 10 sekunder er det 1 poeng hvor hvert 10 sek. Men du skal snappe myyyye for å øke 500 om dagen altså 😱

Anonymkode: a6665...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...