Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste en sak for mange år siden jeg husker ganske godt, som gjorde at jeg fikk lyst til å slutte med shampo, eller iallefall forsøke. Man måtte tydeligvis regne med superfett hår i ukevis før det gikk over, og deeet har liksom aldri passet seg. Men så kom coronaen da, og det ser ikke ut til at jeg skal noe på ganske så lenge. Så dette må da være en gyllen mulighet om det skal bli noe av:dusje:

Men er det verdt forsøket? Er det noen her inne som ikke bruker shampo som kan anbefale dette, eller har noen tips?

Anonymkode: 6e453...c6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kutta det ut i et halvt år en gang for noen år siden. Angrer veldig på at jeg begynte igjen :( 

Anonymkode: c460d...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var ekkelt. Ble veldig fett, og det blir det lenge, flr det blir bra. Men jeg savnet de deilige luktene, og kosen. Så begynte igjen. Slutter ikke. Tenkte også tanken, tenk om jeg lukter vondt for andre, uten å kjenne det selv.

Anonymkode: 0e40c...290

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kutta det ut i et halvt år en gang for noen år siden. Angrer veldig på at jeg begynte igjen :( 

Anonymkode: c460d...fcc

Hvordan ble håret ditt når du sluttet? 

Jeg vasker med sjampo ca en gang i uka, men syns håret er like fett etter vaskene i mellom ned bare vann.. 

Anonymkode: 05365...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...