Gå til innhold

Er dette vesker i god kvalitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner det er fake. 
Men jeg har alltid ønsket meg en sånn Chanelveske. Og jeg får meg rett og slett ikke til å bruke så mye penger på en veske som det de egentlig koster. 

Tror dere disse er gode replika? Og vil folk spotte lang vei at de er fake? 

C384680B-DDBB-40B7-B9C8-E201EDF14E53.jpeg

Anonymkode: c695f...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner det er fake. 
Men jeg har alltid ønsket meg en sånn Chanelveske. Og jeg får meg rett og slett ikke til å bruke så mye penger på en veske som det de egentlig koster. 

Tror dere disse er gode replika? Og vil folk spotte lang vei at de er fake? 

C384680B-DDBB-40B7-B9C8-E201EDF14E53.jpeg

Anonymkode: c695f...a38

Her risikerer du å få mye tyn, TS. 

Men jeg er helt enig - de er dyre, og de som kjøper dem betaler mye for merkevaren. Det er fullt mulig å få vesker av god kvalitet til en mye lavere pris. Men da tenker jeg primært på frittstående produsenter, har inntrykk av at replikavarer ofte har dårlig kvalitet.

Jeg dømmer ikke, men det er vanskelig å se hvor ekte de ser ut på sånne reklamebilder. Ofte er det lett å spotte fakes pga. dårlige sømmer og billigere råmaterialer. Har du googlet litt og sett om du finner noen anmeldelser/ bilder fra virkeligheten?

Jeg tror også at det er et lovforbud mot å importere replika-varer - så sett deg inn i det først. Det kan hende at du kan ilegges en bot dersom det oppdages i tollen. Dette er ikke ment som moralisering fra min side, kun en saksopplysning!

Endret av Miss-Grey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...