AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Jeg skal bytte jobb, og blir dermed uten jobb i en måned. (I tillegg til ferie). Hadde du meldt deg ledig? Anonymkode: 04334...c3a
Gjest kira87 Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal bytte jobb, og blir dermed uten jobb i en måned. (I tillegg til ferie). Hadde du meldt deg ledig? Anonymkode: 04334...c3a Nei, ville spart opp penger så jeg slapp. Eller brukt av sparepengene jeg allerede har.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Du kan søke om dagpenger for den mnd, så sånn sett så lønner det seg. Anonymkode: c70d0...b00 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, kira87 skrev: Nei, ville spart opp penger så jeg slapp. Eller brukt av sparepengene jeg allerede har. Kan jeg, for så vidt. Men kanskje vil jeg heller bruke pengene jeg har spart opp på noe annet? Har allerede brukt et par hundre tusen på helsehjelp og privatskole på barna, pga at kommunenorge har skoler fulle av muggsopp. Og det er tross alt her i nord de fleste verdiene i Norge blir skapt. Så jeg. Som aldri har vært arbeidsledig eller sykmeldt før, tenker det er helt greit å melde meg ledig. Anonymkode: 04334...c3a
Gjest kira87 Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg, for så vidt. Men kanskje vil jeg heller bruke pengene jeg har spart opp på noe annet? Har allerede brukt et par hundre tusen på helsehjelp og privatskole på barna, pga at kommunenorge har skoler fulle av muggsopp. Og det er tross alt her i nord de fleste verdiene i Norge blir skapt. Så jeg. Som aldri har vært arbeidsledig eller sykmeldt før, tenker det er helt greit å melde meg ledig. Anonymkode: 04334...c3a Når du allerede har bestemt deg, hvorfor spørre da? Det er uansett 12 ukers karantene om man har sagt opp frivillig, så det er ikke sikkert at du får det innvilget.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Jeg regner med at du har sagt opp den forrige jobben selv, så da kan du gjerne melde deg arbeidsledig, men du får ikke dagpenger av den grunn. For statistiske formål er det sikkert greit. Anonymkode: 5b7a0...215 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå