aline Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 yeay!! hellu sommersommersommer de meldte på radioen idag at det skulle skye over og evt komme litt regn idag, og maks 16 grader... de bommet visst ... ihvertfall foreløpig og med maks temperatur.
lizzy x Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 sjallabaisn jiippi,sommer ja,sitter bare å venter på sommerværet jeg...sukk :-(
Væren Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 HELLU!!! Jeg vil ha sommer!!! Men har bestemt meg for å være blid og fornøyd helt til den kommer - selv om jeg må vente lenge!!!
Cr@sh Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Hellu! Var sommer her på dagen i dag... men ikke akkurat nå... nei...
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #9 Skrevet 17. juni 2005 Hellu! Wohoo, summah! (Og satser på at alle husker bursdagen min i sommer også?! )
-Fisken- Skrevet 17. juni 2005 #11 Skrevet 17. juni 2005 Hallu Lurer på om været har glemt at det skal være sommer nå? :klø:
LilleBille Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2005 Hellu! Wohoo, summah! (Og satser på at alle husker bursdagen min i sommer også?! ) .. men det er da vel ikke før 26. juli er det vel... det er jo leeeeenge til ennå .. og til da er nok sommeren kommet
Cherie Skrevet 17. juni 2005 #13 Skrevet 17. juni 2005 Trøndelag hadde to-tre fine dager hvor vi tippa over tyve grader.... men i dag har det pøset ned.. natt til i dag også. Men sånt er vi trøndere vant med. Herdet om du vil.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #14 Skrevet 18. juni 2005 Ingenting i Bergen minner om sommer. Værguden er ikke så grei.. Men - det at jeg jobber i steden for å studere forteller meg at det er sommer. Så det er vel det da.. Sukk. Men, det blir vel bedre om ikke så altfor lenge håper jeg. Lengter etter å kunne gå ut uten jakke og paraply, skjørt uten strømpebukse, sandaler... og is og utepils Sommer er deilig!
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2005 #15 Skrevet 18. juni 2005 .. men det er da vel ikke før 26. juli er det vel... det er jo leeeeenge til ennå .. og til da er nok sommeren kommet Flink du er! (Blir jo tilogmed 18 år. ) Og ja, pleier alltid være pent vær på bursdagen min, så satser på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå