Gå til innhold

Er dette greit å gi til hunden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hunden min får små mengder av pølser, fiskepudding, pålegg kyllingfilet naturell når vi har mental trening.

Er dette ok? Han får små mengder av alt, men blir litt hver dag liksom.
Han spiser ellers VOM og tørrfor.

Anonymkode: f3516...255

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1359133-er-dette-greit-%C3%A5-gi-til-hunden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 27.3.2020 den 0.04, EllMa skrev:

Vi gir uke da vi ikke vil at hunden skal tigge når vi spiser. 

Ellser skjønner jeg. Vi syntes bare det er digg når hunden ikke reagerer på at vi spiser :)

Vi gir, men ikke samtidig er kort tid før/etter så hunden bryr seg ikke om at vi spiser heller. 😊

5 timer siden, Diamant20 skrev:

Vi gir, men ikke samtidig er kort tid før/etter så hunden bryr seg ikke om at vi spiser heller. 😊

Så bra for dere. Prøvde det med hunden jeg vokste opp med, hun begynte dessverre å tigge hver gang vi spiste. 

Men er stor forskjell på raser hvor matvrak de er da 😊 

AnonymBruker

Helt ok. Vår hund får masse rester hver dag etter middag og lunsj. Han spiser alt: Ris, poteter, gulrøtter, brokkoli, egg, majones, kaviar, smør, brødskiver, kjøttpålegg, ost, pasta, tomatsaus, fisk, kylling osv. Sunt og godt, mye bedre enn kun å spise kornbasert tørrfôr med kunstige vitaminer.

De kan spise det aller meste, også salt, så lenge de ikke får noe med sukker eller kokte bein.

Anonymkode: 6fbb0...bb1

• Liker 1
3 timer siden, EllMa skrev:

Så bra for dere. Prøvde det med hunden jeg vokste opp med, hun begynte dessverre å tigge hver gang vi spiste. 

Men er stor forskjell på raser hvor matvrak de er da 😊 

Ja, frøkna her er golden retriever. De skal jo egentlig være veldig glade i mat, men hun her er bare middel glad i mat og ganske kresen (ikke på menneskemat da😅)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...