Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden ungdomsskolen, har jeg blitt mobba. Jeg gjorde det jeg gjorde av min interesse, som ikke er typisk «jentete». Aldri brydd meg om merkeklær, og jeg har aldri vært redd for å si i fra. Var ei jente som var «populær» og hun kommenterte alt jeg gjorde. Jeg valgte da å konfrontere henne. Det var veldig mye rart på ungdomsskolen, og jeg har veldig hevnlyst

. Jeg fikk en kjæreste på 18 år, da jeg var 13/14, som var søskenbarnet til en på trinnet under og han var med i deres gjeng, sammen med noen på mitt trinn. Han var veldig mye utro og han tvang seg til sex når jeg ikke ville. Da startet de å mobbe meg og sa jeg var syk i hode osv. Det forfølger meg den dag i dag, og mange jeg møter på, har blitt fortalt om meg. Meste er vel pga en liten bygd....går hos psykolog, men føler ikke jeg har fått så mye utbytte av det....Hva burde jeg gjøre? Jeg er 18 nå, men det forfølger meg enda og de har sagt så mye om at mange ikke burde ha noe med meg å gjøre, så de også starter å baksnakke meg...er så lei.

Anonymkode: 27e6c...476

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan anmelde han for voldtekt. 

Anonymkode: e6c05...605

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan anmelde han for voldtekt. 

Prøvde, men ble henlagt... så kom det ut blant folket, og han ble «offeret». Var tydeligvis synd i og så mye annet som var en unnskyldning, så endte med at jeg fikk hatet...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøvde, men ble henlagt... så kom det ut blant folket, og han ble «offeret». Var tydeligvis synd i og så mye annet som var en unnskyldning, så endte med at jeg fikk hatet...

Fortalte du politiet at han var 18 og du en mindreårig? Det er straffbart å ha sex med noen som er under 16 år. Til det andre synes jeg du skal ta hevn og gi dem det de fortjener, kanskje ta kontakt med kjærestene deres eller sjefen og fortelle hvor fæle mennesker de er.

• Liker 3
Skrevet

Som brukeren over skriver, så anmeld han for voldtekt. Ikke for hevn, men fordi det var det som skjedde.

Jeg ville flyttet og lagd meg er bedre liv om jeg var deg. Finn ut hva du kan studere eller jobbe med, få deg et liv uten ødeleggende krefter. 

Håper virkelig at du vurderer det. Kom deg bort fra miljøet. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du snakket med noen som kunne støttet deg? 

Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Som brukeren over skriver, så anmeld han for voldtekt. Ikke for hevn, men fordi det var det som skjedde.

Jeg ville flyttet og lagd meg er bedre liv om jeg var deg. Finn ut hva du kan studere eller jobbe med, få deg et liv uten ødeleggende krefter. 

Håper virkelig at du vurderer det. Kom deg bort fra miljøet. 

Hr jo anmeldt for voldtekt, hr Hu jo svart.. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Fikk du snakket med noen som kunne støttet deg? 

Prøvde med «ordentlige» venninner, men har aldri turt å prate med noen voksne, bortsett fra psykologen. Hun sier det er voldtekt, men hjelper ikke si det. Gjorde vondt at det faktisk ble bekrefta...

AnonymBruker
Skrevet

Flytt og se deg aldri tilbake. Ta en god utdanning og ha et fantastisk liv. Det er hevn nok ❤️

Anonymkode: 42579...a9c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt og se deg aldri tilbake. Ta en god utdanning og ha et fantastisk liv. Det er hevn nok ❤️

Anonymkode: 42579...a9c

Prøver, men alt blir så vanskelig...uansett hvor jeg går, er det noen som har hørt om meg....

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde med «ordentlige» venninner, men har aldri turt å prate med noen voksne, bortsett fra psykologen. Hun sier det er voldtekt, men hjelper ikke si det. Gjorde vondt at det faktisk ble bekrefta...

Selvfølgelig var det det. Fikk du hjelp til å bearbeide det? Mye du har gått igjennom ❤️

Skap deg et nytt liv. Beste rådet jeg kan gi deg. Flytt. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, SoWhat? skrev:

Selvfølgelig var det det. Fikk du hjelp til å bearbeide det? Mye du har gått igjennom ❤️

Skap deg et nytt liv. Beste rådet jeg kan gi deg. Flytt. 

Går fortsatt hos psykolog....hjelper ikke enda. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Lolalot skrev:

Hr jo anmeldt for voldtekt, hr Hu jo svart.. 

SMS-språk er ikke tillat her inne! Vennligst skriv bokmål/nynorsk normalt!

Anonymkode: 41597...125

AnonymBruker
Skrevet

Flytt langt unna. Til en storby hvor ingen kjenner deg. Start et nytt og bedre liv, studer og bli akkurat det du vil. Bli lykkelig! ❤️ Det er den beste hevnen du kan ta. 

Anonymkode: cbff5...98c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver, men alt blir så vanskelig...uansett hvor jeg går, er det noen som har hørt om meg....

Jeg er fra en liten bygd selv, og var rimelig lei når jeg var 18 år og hadde noen år med mobbing bak meg. Bygdetrollet er vel rett ord for det. Jeg er fra Sørlandet og valgte å flytte langt opp i Nord Norge. Var der i ca. 4-5 år før jeg flyttet litt innom Oslo og Bergen. Var borte i over 15 år totalt før jeg valgte å etablere meg i en litt større by rett utenfor bygda jeg kommer fra. Det var en befrielse jeg aldri kommer til å angre på. Samtidig har jeg også blitt glemt av mange mens jeg har vært borte. Det var også godt. 

Dette er nå endel år siden. Angrer aldri på at jeg tok et drastisk grep og flyttet bort for å ta utdanning og jobbe litt rundt. Følte den beste "hevnen" var å legge alt bak meg og bygge opp livet mitt slik jeg ville. 

Anonymkode: 17cf0...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden du var mindreårig når det skjedde kan du anmelde for voldtekt ja. Også ville jeg flyttet til en storby litt unna hjembyen for å starte med blanke ark! du har en gyllen mulighet når du er 18 og snart kan starte på studier. Og husk at selv om du har vært uheldig med mange du har møtt så finnes det også mange gode mennesker der ute! og at ikke alle i hjembyen din tror ryktene, selv om det virker sånn. Det er ikke alltid sånn at de som roper høyest sier det flest mener.

Anonymkode: 4be53...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du var mindreårig når det skjedde kan du anmelde for voldtekt ja. Også ville jeg flyttet til en storby litt unna hjembyen for å starte med blanke ark! du har en gyllen mulighet når du er 18 og snart kan starte på studier. Og husk at selv om du har vært uheldig med mange du har møtt så finnes det også mange gode mennesker der ute! og at ikke alle i hjembyen din tror ryktene, selv om det virker sånn. Det er ikke alltid sånn at de som roper høyest sier det flest mener.

Anonymkode: 4be53...0a3

Nå som det er noen år senere, blir det vel henlagt én gang til, i og med at de ikke har bevis på at noe seksuelt skjedde...

Skrevet

Har du vært i kontakt med SMSO? De har mye kunnskap om overgrep og om senskader etter overgrep. 

Skrevet

Vel, helt kjipt og trist det du har måttet gjennomgå. Men flytt til en større by og få et mer lykkelig liv. Du fortjener mye bedre. Klem❤️🌹

Skrevet

Og by the way, anmeld den dritten av en eks kjæreste. Han gjorde voldtekt på deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...