Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor var moren til kate redd når hun kom på besøk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren? Henne kan jeg ikke huske.

Skrevet

Vet ikke om det var redd hun var, eller forbanna. Kate har tydeligvis ikke vært mors beste barn.

Vi får sikkert se hvorfor etterhvert!

Tror det er sesongavslutning neste onsdag

:cry:

Skrevet

hun ropte jo "help me",så det kan jo tenkes at hun var redd ja :wink: blir spennende i neste uke

Skrevet
hun ropte jo "help me",så det kan jo tenkes at hun var redd ja :wink:  blir spennende i neste uke

Ja, det er så spennende... Jeg sitter klistret hver onsdag jeg nå... :ler: Det virket som om moren til Kate var redd, ja.... *gruble*gruble*

Skrevet

Åååååååååååå det er så forbanna lenge til onsdag..og hvis det er siste for sesongen... :o oh my god! Da må vi vente helt til høsten? :o

Gjest Violetta
Skrevet

Ja hvordan er det der, er det laget en sesong til? Sender de den til høsten? Noen som vet?

Skrevet

Ja, den starter en gang i september i usa ihvertfall. Det er omtalt et annet sted her på forumet.

Gjest gjest1
Skrevet

Sesong 2 kommer i september ja wuhu! Da er piratbukta min venn :)

Skrevet
Hvorfor var moren til kate redd når hun kom på besøk???

Kanskje det har noe med det Kate er ettersøkt for å gjøre? Aner ikke, lurer på det jeg også...

Skrevet

innbiller meg at jeg i løpet av nevnte episode hørte henne si noe sånn som "jeg har ikke alltid vært mors beste barn...".

var det et hint om at hun kan ha gjort noe mot moren, eller har jeg bare drømt hele greia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...