waco Skrevet 13. september 2002 #21 Del Skrevet 13. september 2002 Å gjennomskue ei kvinnelig fasade er omtrent det enkleste som finnes. Kvinner lyver jo oftere enn menn, det visste vi jo.... men jeg tror det er flere enn meg som er lei av å høre damer ; "Jeg er ikke sånn", bare for å ta jomfrudommen hennes senere samme kveld... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. september 2002 #22 Del Skrevet 13. september 2002 Å gjennomskue ei kvinnelig fasade er omtrent det enkleste som finnes. Kvinner lyver jo oftere enn menn, det visste vi jo.... men jeg tror det er flere enn meg som er lei av å høre damer ; "Jeg er ikke sånn", bare for å ta jomfrudommen hennes senere samme kveld... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. september 2002 #23 Del Skrevet 13. september 2002 Det vil ALDRI komme en ny Alanis, det er noe vi bare må innse... de som prøver seg, vil ikke bli noe annet enn dårlige kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 13. september 2002 #24 Del Skrevet 13. september 2002 Det virker i hvertfall som om hun har evne til å engasjere dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. september 2002 #25 Del Skrevet 13. september 2002 Hun synger bra... men det er altfor lite musikalitet over det hele, musikken gir et altfor kommersiellt uttrykk. Tekstene er heller ikke det helt store! La oss høre på Bjørnstad og Paus med ja vi elsker... noe av det beste som er laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 13. september 2002 #26 Del Skrevet 13. september 2002 Eller XTC. Eller RCHP. Eller Jethro Tull. Alt som ikke går i 4/4-takt er også bra - og da skiller man seg jammen ut, for 99% av det som utgis presses inn i den formen... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. september 2002 #27 Del Skrevet 13. september 2002 Ja, jethro tull er virkelig kvalitetsmusikk!!! De begynner å bli litt gamle, da... futten har gått litt ut... Hva med Eggum??? "President, lalalalala"... eller Jeff Buckley eller Nirvana... eller Foo Fighters... eller Jan Garbarek... eller Alanis, eller Arild Andersen, eller tri O'trang... eller, eller.... Mye fint i 4/4 også, da doriansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 13. september 2002 #28 Del Skrevet 13. september 2002 Ja, var på JT på norwegian wood for noen år siden....tvilsomt Men, få skiver er så kule som gamle tull. Ellers er foo fighters dritbra, men jeg skulle ønske han...eh...huser itte navnet ville bli skuespiller i stedet. På fulltid, altså Men 4/4-musikk er definitivt best når det spilles kjapt Ellers må jo Radiohead nevnes, man kommer ikke utenom.. ÆÆÆÆÆÆÆH! :o :o Hanken røyk på den nye tekoppen min!! Fra Ikea.... Uha! Den er full av glovarm peppermyntete (livat på en fredag..), men heldigvis røyk den da jeg skulle løfte koppen fra skåla. Urk.. Og jeg som har den bærbare i fanget. dorian - illsint, brannskadd nerd sist sett løpende i retning Ikea - med hevet øks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. september 2002 #29 Del Skrevet 13. september 2002 Radiohead... det er der jeg har Kid-a fra, skjønner du vel. Bare glemte å nevne dem.... Foo Fighters er amazing, jah!!! Den beste rockegruppa nest etter nirvana, synes jeg. Grohl er min store helt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. september 2002 #30 Del Skrevet 14. september 2002 Jess. Linkin er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2002 #31 Del Skrevet 14. september 2002 Synes hun likner mye mer på Anouk enn på Alanis jeg da. Og noen ny Alanis blir hun neppe, hun er liksom ikke rå og direkte nok i stilen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. september 2002 #32 Del Skrevet 17. september 2002 Hun er flink til å være 17, og sanger som fenger litt-synes jeg. Og at innholdet i sangene ikke er så avansert..? Herregud, ofte lager man sanger utifra livserfaring,ting man har opplevd. Sier seg selv at en 17 åring ikke har opplevd all verden, av kjærlighet o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #33 Del Skrevet 19. september 2002 Åkai, det er greit at folk har forskjellig smak. Jeg syns selv at Avril er skikelig rå, musikken er rå, klesstilen er rå, jenta er rå og søt, hun virker som en kul jente. Hun er en skate jente å da er det faktisk vanlig å kle seg i store bukser å små topper... Avril lager tekstene selv og skriver mye om følelser og det er sterkt gjort av en 17 åring. Jeg kjøpte albumet første dagen da det kom ut (9september) og jeg hører på det hele veien. Elsker sangene hennes, hun kan synge og tekstene er kjekke,,,, Go Avril sier nå bare jeg, hu rocker!! Håper hun vill nå langt!!! Klemz Wemby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå