Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Denne 17 år gamle jenta fra Canada kommer vi til å høre mye til tror jeg. De kaller henne den nye Alanis Morissette, og det sier ikke rent lite! Bestilte nettopp hennes album "let go" på www.cdon.com Håper den kommer fort Hilsen syke Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Avril er fornavnet hennes. Og hvis du mener den sinna, frustrerte åh jeg er så plaget, åh jeg er så komplisert, åh ingen forstår meg, åh jeg lider, se på meg i mine store millitærbukser og trange trøye på VMA 02. Britney er så falsk men jeg er så ekte...blæh!!! Hun når ikke oppp til Alanis sine ankler engang- patetisk er navnet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 Hmm............... høres ut som noen har store humørsvingninger her......?...........og da tenker jeg ikke på den gravide............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. september 2002 #5 Del Skrevet 11. september 2002 Beklager men denne Avril er bare en døgnflue. Jeg liker musikk komponert av folk som lever for musikken sin, ikke imaget. Tror jeg setter på Töyen en gang til jeg :-) Etterpå.... Coldplay!!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #6 Del Skrevet 11. september 2002 Milla, det der med åh, jeg er så frustrert, åh, ingen forstår meg osv. er faktisk det veldig mange tenåringer opplever som sin virkelighet. Greit at du vil latterliggjøre det, men jeg synes det er modig og flott av henne å lage sanger av følelsene sine. Hvordan hun ser ut aner jeg ikke, har bare hørt musikken hennes. Heia Avril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. september 2002 #7 Del Skrevet 11. september 2002 Beklager Vinga men hennes såkalte "unge sinte søte lille jente" image er bare noe som er skapt for å selge album og konsertbilletter. Hvis du hører litt etter på tekstene ligner de overhodet ikke på Alanis sine tekster som er små historier med begynnelse og slutt og ikke minst mening. Avril bare skriker ut om hvor sint hun er men oppgir ikke hvorfor hun er sint. Tekstene har ingen dybde ergo.........ingen mening. På VMA02 stod hun og hang på scenen med sitt lille "jeg bryr meg liksom ikke at jeg liksom får en pris!" De eneste fellestrekkene mellom Alanis og Avril er langt hår og at de begge er fra Canada. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. september 2002 #8 Del Skrevet 11. september 2002 Og fornavn som begynner på A... Ellers kan en nok si at kvaliteten svikter jepp! Det finnes ikke en eneste konstruert sanger/band som virker overbevisende sint nok! Nei, takk gode gud for The Smashing Pumpkins og denslags... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. september 2002 #9 Del Skrevet 11. september 2002 Avril er for meg selveste sunnhetsidealet på hvordan ei skikkelig jente skal se ut være. Hun er lysten og frekk som omdømme, har et rampete utseede blandet med klassisk skjønnhet. Jeg har selvfølgelig lurt på hvordan det er å kjøre anal med henne, men det vil jeg ikke utbrodere her, for vi vet jo alle hva som skjer med innlegget da. Ei lyspanna lugge, boaslangens "se-meg-inn-i-øynene-så-jeg-kan-hypnosere-deg" blikk har hun. Jeg forstår at 17 åringen kan virke som en rivalinne for "de litt eldre damene", noe vi tydeligvis får lest i denne tråden her. Eldre damer (20+, wacos anm), blir litt småsjalue på den spenstige og smekre kroppen morgendagens piker ser ut til å besitte. W En stemme for Avril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. september 2002 #10 Del Skrevet 11. september 2002 Er 17 jeg og, og mye deiligere enn Avril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. september 2002 #11 Del Skrevet 11. september 2002 Tviler jeg ikke et sekund på Lily! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. september 2002 #12 Del Skrevet 11. september 2002 Kan noen forklare meg forbindelsen mellom Avril's musikk og wacos perversiteter? Og jeg er helt enig med Lily, Billy Corgan er en gudbenådet låtskriver og artist. Mine gode venn Len har brent over 20 cd'er til meg med konserter fra hans nye band Zwan... kan nesten ikke vente på debutalbumet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #13 Del Skrevet 11. september 2002 Nå så jeg nettopp en musikkvideo på ZTV med Avril-jenta. Hun så jo ikke ut jo Liten grå mus. Men hallo, musikken liker jeg, det er trøkk i den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. september 2002 #14 Del Skrevet 12. september 2002 Enig Milla! Gleder meg jeg og, selv om jeg synes at the Pumpkins tapte seg litt på slutten. Men noe kan ikke evig bestå, og debutalbumet til Zwan skal anskaffes på releasedagen! Har du hørt noe, er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 12. september 2002 #15 Del Skrevet 12. september 2002 Første inntrykket mitt av Avril sin første låt complicated (eller noe i den dur ) var ganke positivt. Men ja... er hun 17 altså? Eg trodde helt ærlig hun var yngre!.... Ikke enig med at hun er ei ny allanis morisette... Da rekker Lene Marlin lengre :blunke: om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #16 Del Skrevet 12. september 2002 Det er ikke JEG som sier at hun er den nye Alanis. Las det i ei avis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. september 2002 #17 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg må si jeg har mye mer sansen for denne jenta enn de andre falske tøytene som Britney Spears som aldri røyker, aldri drikker, ikke har sex før ekteskapet men å kle seg som ei hore er helt ålreit :-? Christina Aguilera er hakket bedre men fremdeles vannvittig tøytete og bærer blond og dum stempelet med pomp og prakt. Men værstingen av alle er Mariha Carey som føler at de viktigste i livet hennes er å vise frem sine antributter og cellulit frie bein. Blæææææ Forøvrig er Linkin Park desidert best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. september 2002 #18 Del Skrevet 13. september 2002 Det er en liten artikkel om Avril i dagens Aftenposten (13 september). Der kan vi lese facinerende uttalelser om at hun "alltid har vært annerledes", og at hun aldri har "sett opp til noen". Hun savner campingturene med familien med poengterer at det er "litt kult" å gjøre dette også. Patetisk! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. september 2002 #19 Del Skrevet 13. september 2002 Milla, hun er 17 år. Hva venter du deg egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. september 2002 #20 Del Skrevet 13. september 2002 Hun burde (eller folkene rundt henne) være smart nok til å vite at man ikke bør poengtere at man er enten annerledes, viljesterk eller sint. Det skaper bare ett falskt bilde som er svært lett å gjennomskue. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå