Gå til innhold

Nei, Ikke flere unge er i respirator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått det med oss

• Liker 1
Skrevet

Så bra. Når skal de begynne å oppdaterer om de som blir friske? Greit å melde om det som skjer, men alt er vel ikke helt mørkt. Det er vel dårlige nyheter som selger beste om dagen tenker jeg 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, wintergirl skrev:

Så bra. Når skal de begynne å oppdaterer om de som blir friske? Greit å melde om det som skjer, men alt er vel ikke helt mørkt. Det er vel dårlige nyheter som selger beste om dagen tenker jeg 

De kaster ikke bort ressurser på å teste friske mennesker.

Skrevet
Akkurat nå, ajarRun skrev:

De kaster ikke bort ressurser på å teste friske mennesker.

Ikke det jeg spurte om!

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, wintergirl skrev:

Ikke det jeg spurte om!

Jo det var det.

De vet jo ikke når noen er frisk når de ikke tester dem.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, wintergirl skrev:

Tror du ikke de melder om når folk blir friskeldte? Etter endt sykdomsforløp, altså etter de ukene folk har vært syke. 

Det er ganske logisk at det er få friskeldte nå da det såvidt er gått tre uker etter foln ble syke... 

Anonymkode: d7849...83d

Skrevet
10 minutter siden, ajarRun skrev:

Jo det var det.

De vet jo ikke når noen er frisk når de ikke tester dem.

Nei, de vet de var syke for så å blitt friske. Det har vart noen uker nå.

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke de melder om når folk blir friskeldte? Etter endt sykdomsforløp, altså etter de ukene folk har vært syke. 

Det er ganske logisk at det er få friskeldte nå da det såvidt er gått tre uker etter foln ble syke... 

Vi er ikke lenger i startfasen nå, og flere har blitt friske jo. 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har ingen statistikk på det, men mange har blitt friske selvsagt.

Anonymkode: 429de...e55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber selv ved dette sykehuset. Skjønner ikke at pressen bare kan ta sånt ut av det blå? Ikke rart folk blir redde.

Anonymkode: e809f...4e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber selv ved dette sykehuset. Skjønner ikke at pressen bare kan ta sånt ut av det blå? Ikke rart folk blir redde.

Anonymkode: e809f...4e1

Det var visstnok en ansatt som sa det, og avisen trodde på det ... Men redaktøren har beklaget..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var visstnok en ansatt som sa det, og avisen trodde på det ... Men redaktøren har beklaget..

Hvorfor sa den ansatte dette da? 

Anonymkode: 8dc23...5f8

• Opprett ny...