Lady Lovelylocks Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Har ikke smakt, og tror ikke jeg kommer til og gjøre det heller...
Arkana Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Har ikke smakt, og tror ikke jeg kommer til og gjøre det heller... Ikke jeg heller. Tror jeg fint kan leve livet uten å ha smakt absolutt alt.
LilleBille Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Nei - men kunne nok tenkte meg og prøvd (men ikke øynene da)
Grooo Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Har ikke smakt men gjør det gjerne hvis jeg får mulighet
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Har ikke smakt og kommer aldri til å gjøre det.
Dru Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Har ikke smakt, og er generelt sett ikke særlig glad i sau i noen former. Men hvis muligheten byr seg, så skal jeg nok smake.
Annevenn Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Stakkars dere..... Har spist mange ganger, er kjempeglad i det. Men jeg er oppvokst med det, skjønner godt at mange kan styre seg for synet. Men det er synd at mange lar seg avskrekke, for det er faktisk en delikatesse som skal nytes, uten å ha 8 i promille og vikinghjelm på. Men på den annen side, er det mange ting jeg aldri kommer til å smake, fordi tanken frastøter meg, som katt, slange osv. Så jeg skjønner veldig godt de som velger å "stå over" muligheten til å prøve smalahovve.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #11 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har smakt det, og synes det var godt. Som pinnekjøtt egentlig, bare at det smakte litt mer liksom. Men - jeg tror ikke jeg kommer til å bestille det igjen. Det byr meg rett og slett litt imot å få et halvt hode på tallerkenen. Det så alt annet enn innbydende ut. Men om jeg skulle være ett sted og smalahåve er det eneste på menyen så skal jeg nå alltids spise det, for det smaken jo godt. Det er det visuelle det skorter på..
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #12 Skrevet 17. juni 2005 Har ikke smakt og kommer aldri til å gjøre det.
mrs williams Skrevet 18. juni 2005 #13 Skrevet 18. juni 2005 ÅÅÅ det er døds godt er oppvokst med å spise det...er enig i at det ikke ser veldig appetitlig ut men det er noe av det beste jeg vet nam nam
Væren Skrevet 18. juni 2005 #14 Skrevet 18. juni 2005 Nei, og jeg kommer nok aldri til å prøve, heller. Jeg innrømmer det: Det er enkelte typer mat jeg har fordommer mot, og smalahove er absolutt en av dem! Som det blir sagt her; tanken på å få et halvt hode på tallerkenen byr meg fullstendig i mot; det kan smake så godt det vil, men det visuelle er kjempeviktig for meg! Jeg tror faktisk jeg hadde fått brekninger av å få det servert. Sorry, jeg kan ikke for det! :oops:
Gjest gjesta Skrevet 18. juni 2005 #15 Skrevet 18. juni 2005 eg eeeelska "saudehaud" som vi kalla det her eg bur! det e heilt nyyydelig altso... bedre enn pinnekjøtt til og med... men kun om det e salta, ikkje når det e røykt! har hatt med meg en del venna heim og servert dei saudehaud, og samtlige har likt det... va ei so syns det va so ekkelt med haudet.. da renska eg berre fram kjøttet til ho.. og ho syns det va nydelig! skulle laga det til heile gjengen her, so hadde dokke ombestemmt dokke
mari Skrevet 21. juni 2005 #18 Skrevet 21. juni 2005 [quote name="Robinie"skulle laga det til heile gjengen her' date=' so hadde dokke ombestemmt dokke Jeg kommer gjerne på middag
NIKI Skrevet 21. juni 2005 #19 Skrevet 21. juni 2005 Har ikke smakt det, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det....
Siam Skrevet 21. juni 2005 #20 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har smakt, men syntes ikke det var så veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå