Gå til innhold

Det er jo flere folk ute nå enn til vanlig!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen? Det er jo MASSE mennesker ute å går. Mye mer enn til vanlig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte

Anonymkode: 0152d...b63

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, alle er hjemme. Det gjør heller ingenting så lenge folk ikke henger på hverandre. 

Anonymkode: 6c1d7...a59

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig trist. Selv sitter jeg hjemme frivillig i karantene.

Anonymkode: bd3ca...fce

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og så? Det er bra å være ute.

Anonymkode: ed7e7...f66

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

At folk er ute på tur i vårværet er ikke akkurat så rart. Og det har de lov til så sant de ikke er grupper på mer enn 5 personer og ellers holder avstand til andre. Hvis du irriterer deg over at andre følger reglene og forsøker å finne noe positivt i denne vanskelige tiden, forslår jeg at du slutter å se så mye ut av vinduene. Eller var du kanskje ute og gikk selv? 

Anonymkode: 56440...74c

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ingenting at folk er ute. Sjansen for smitte er svært liten så lenge folk holder avstand. 

Anonymkode: bb553...070

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

At folk er ute på tur i vårværet er ikke akkurat så rart. Og det har de lov til så sant de ikke er grupper på mer enn 5 personer og ellers holder avstand til andre. Hvis du irriterer deg over at andre følger reglene og forsøker å finne noe positivt i denne vanskelige tiden, forslår jeg at du slutter å se så mye ut av vinduene. Eller var du kanskje ute og gikk selv? 

Jeg kom hjem fra jobb og parkerte i gata hvor jeg bor. Myldrer av mennesker. Det er litt rart at folk er ute å spankulerer midt i en pandemi jo. Men at folk er idioter er jo ikke noe nytt. Happy coronavirus!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kom hjem fra jobb og parkerte i gata hvor jeg bor. Myldrer av mennesker. Det er litt rart at folk er ute å spankulerer midt i en pandemi jo. Men at folk er idioter er jo ikke noe nytt. Happy coronavirus!

Man blir ikke idiot av å følge regler samt gjentatte anbefalinger om frisk luft og mosjon (som hjelper godt på immunforsvaret, forresten). Koronapoliti er det imidlertid færre og færre som har noe til overs for...

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man blir ikke idiot av å følge regler samt gjentatte anbefalinger om frisk luft og mosjon (som hjelper godt på immunforsvaret, forresten). Koronapoliti er det imidlertid færre og færre som har noe til overs for...

Så alle andre land som har innført portforbud er på bærtur? Vi får se da. Går ikke bra det her vettu.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

All skole og alle fritidsaktiviteter er stengt. Treningssenter er stengt. Unger får ikke lov til å samles og spille ball. Det er da ikke rart at folk trenger så inderlig å bevege seg, få frisk luft, ikke stivne hjemme av muskelatrofi og svekke immunforsvaret av mangel på mosjon. Det går ikke an å finne "øde områder"! Spesielt ikke om man bor i en by og ikke har bil. 

Jeg er ute. Jeg holder avstand. Folk jeg møter holder avstand. Vi går ut av veien i grøfta dersom det er smalt. 

Anonymkode: 28983...c4b

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Her er det mindre folk ute enn vanlig.

Anonymkode: f1b47...394

• Liker 5
Gjest Tutte
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Det er jo MASSE mennesker ute å går. Mye mer enn til vanlig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte

Det begynner å bli vår, så det er jo ikke så rart. Meningen er ikke at friske mennesker uten symptomer skal sperre seg inne, men man skal holde lang avstand til andre og ikke være i store folkegrupper.

Vi blir faktisk oppfordret til å gå ut, frisk luft er viktig.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du å være i karantene i flere år? Resten av livet? Korona er kommet for å bli, vi kan ikke mure oss inne så mye lengre enn vi allerede har gjort

Anonymkode: 0a712...f91

• Liker 11
Skrevet

Selvføgelig er det flere folk ute nå til vanlig når alt er stengt og de ikke har noen plasser å gjøre av seg. Tror du folk har tenkt til å gå i dvale?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mye færre i Kristiansand. Både av mennesker og biler. Syns folk generelt er flinke til å holde avstand og bruke skogen til tur kontra lysløyper og parker. Det er jo unntak så klart men ser også på salgstall fra jobb at det er vanvittig mye mindre salg enn før.  

Anonymkode: 35220...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. 

Vanligvis trener jeg på senter, er sosial, og er litt rundt omkring. 

Men nå når jeg sitter hjemme er eneste mulighet for trening og variasjon det å komme se ut. Trener 1-2 timer hver dag - ut på joggetur. 

Her er det god plass, og mange turmuligheter. De fleste oppfører seg veldig bra. Med noen få unntak, det gjelder særlig eldre. 

Anonymkode: b8da8...b66

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

#coronahelsefreaks

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut og ta meg en joggetur etterpå. Jeg tror på at det blir bra for meg.

Anonymkode: b3fbe...11f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#coronahelsefreaks

#coronagjemmeseginnefreaks

Anonymkode: ed7e7...f66

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet