Gå til innhold

Er du flink til å pleie deg selv i disse tider, og hva gjør du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal innrømme at både klær og sminke har sklidd ut her, jeg bor alene og har ingen å snakke med bortsett fra kattene mine. Derfor ingen vits å pynte seg så mye 😜

Prøver fortsatt å trene litt hver dag eller annenhver dag, med litt zumba/styrke og turer. Også dusjer jeg hver dag, uansett. Har mye med velvære å gjøre. 

I morgen tenkte jeg lage vafler til lunch, siden det er fredag.

Hva gjør du for å ta vare på deg selv i disse Corona-tider? 

Anonymkode: 721aa...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går turer. Jogger. Børster håret. Skal barbere meg igjen nå. Har blitt en skjeggete huleboer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg går oftest tidlig til sengs, og våkner tidlig også. Da drikker jeg kaffe og bruker å surfe mye på nett. Så står jeg opp og lager frokoster som er litt mer enn vanlig stort sett. Jeg bor sammen med broren min, pga jeg sliter med skader fra en ulykke, og jeg vil ikke ha hjelp fra det offentlige som med praktiske ting om det er sånn. Da stepper bror opp, og de offentlige har andre de kan bruke tid på. 

Ofte spiser vi frokost sammen, men han jobber mye, og er iblant opptatt til frokost. Så bruker jeg dagen på å bake og å lage mat. Er innom her ganske ofte, og har malt litt. 

Den største luksusen er at jeg kan ligge i senga lenge om morgenen. Jeg gjør ting som gir meg avslapning. Følger nyhetene, men absolutt ikke alle. Holder meg til det viktigste som psykologer i avisene anbefalte. 

Middagen er viktig. Da spiser vi sammen her. Og så skjemmer jeg bort hundene som broren min ikke får med seg 😄 jeg klarer ikke å la være, men jeg overdriver ikke helt da

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg sover litt lengre.Har god tid til frokost.Er på heia 2-3 timer til dagen.Koser meg ekstra med barna som er hjemme.

Dusjer og steller meg hver dag som ellers selv om jeg ikke jobber nå.

AnonymBruker
Skrevet

Klær og sminke har sklidd ut her også, går fortsatt i pysjen... hjemmekontor er farlig. Jeg har litt sær måte og skjemme bort meg selv på tror jeg, men nå jobber jeg så mye jeg har lyst!! Dvs ca 12 timer pr dag, og er snart ajour med det meste, så i helgen skal jeg ihvertfall ha en dag fri, kanskje til og med to;)

Og fra neste uke er det slutt med å gå i pysjen halve (hele) dagen!

Anonymkode: 4f129...3de

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klær og sminke har sklidd ut her også, går fortsatt i pysjen... hjemmekontor er farlig. Jeg har litt sær måte og skjemme bort meg selv på tror jeg, men nå jobber jeg så mye jeg har lyst!! Dvs ca 12 timer pr dag, og er snart ajour med det meste, så i helgen skal jeg ihvertfall ha en dag fri, kanskje til og med to;)

Og fra neste uke er det slutt med å gå i pysjen halve (hele) dagen!

Unnskyld at jeg spør, men hva gjør det om du går i pysjen da? Du jobber og står på. Så hvor viktig er det å ikke gå i pysjen hjemme hos deg selv egentlig :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Unnskyld at jeg spør, men hva gjør det om du går i pysjen da? Du jobber og står på. Så hvor viktig er det å ikke gå i pysjen hjemme hos deg selv egentlig :klo:

Takk:) sånn har jeg ikke tenkt på det, men du har jo egentlig rett! Og alle møter foregår uten video uansett;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, sliter med ekstrem utmattelse så det er håpløst uansett

Anonymkode: c3ec7...5ae

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk:) sånn har jeg ikke tenkt på det, men du har jo egentlig rett! Og alle møter foregår uten video uansett;)

Der kan du se 🙂 bare gå i pysjen du syns jeg. Du jobber mange timer uten at noen ser deg. Senk skuldrene, haha. Og nyt to dager fri i helgen! 

AnonymBruker
Skrevet

Går uten BH og tar noen lange bad innimellom. Går tur ute. Koser masse med partneren min.

Anonymkode: 1494c...693

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Der kan du se 🙂 bare gå i pysjen du syns jeg. Du jobber mange timer uten at noen ser deg. Senk skuldrene, haha. Og nyt to dager fri i helgen! 

Så er det sånn jeg skjemmer meg ut i disse corona tider, 12-timers dager i pysj bukse 😃😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går så og si uten BH hele tiden! Elsker det. Og har farga vipper og bryn, hårkur, står opp tidlig og koser meg med ungen min. Ut i sola og kose oss:)

Anonymkode: 90847...a40

Skrevet

Overspiser😫😫😫😫

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sminket meg selv på to uker. Og tok meg selv i et antrekk bestående av leopardprint+striper+lilla i går. 

Men utover det;

- trener hver dag

- fikser negler en gang i uka, som vanlig, føler meg vanvittig ustelt uten. 

- epilerer og fjerner hår som vanlig. 

- flere lange bad enn vanlig, med peeiling, ansiktsmaske og så videre. 

- lager god og sunn lunsj og middag hver dag. Lager smoothies og juicer til frokost. Baker brød og knekkebrød. 

Anonymkode: 5079b...c9d

• Opprett ny...