Tuddelidu Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Kjæresten min ligger på sykehus i den andre delen av landet, og jeg sitter hjemme og føler meg ganske hjelpeløs Ettersom jeg ikke kan være der for ham, tenkte jeg på å få sendt en liten gave til ham, litt sjokolade eller en bamse eller noe (ikke blomster), men hvordan skal jeg få organisert dette da? Har sett på sjokogram.no, men de har jo ingen bamser. I tillegg har jeg sett på mester grønn. De har både sjokolade og bamser, men det kan virke som de bare sender ut dete sammen med blomster :-( Er det noen her som vet om noen andre måter å organisere dette på, så blir jeg veldig glad. Stakkar kjæresten min
Mette Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Flytter denne inn på samliv jeg, er sikker på at du får flere svar der Remyline Moderator
Marianne Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 I tillegg har jeg sett på mester grønn. De har både sjokolade og bamser, men det kan virke som de bare sender ut dete sammen med blomster :-( Er det noen her som vet om noen andre måter å organisere dette på, så blir jeg veldig glad. Stakkar kjæresten min Hva med sjokolade, bamse og en langstilket rose. Det blir jo litt blomster da, men ikke mye.
Tuddelidu Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2005 Tusen takk for svar :-) Det ble til at jeg tok en telefon til mester grønn, og det viste seg at de likevel sendte ut uten blomster. Og kjæresten ble veldig glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå