AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Jeg gikk tur i dag, forbi et område som heter Nordseter. Der var det koselig! Jeg bor rett ved men visste ikke at det var så nære. Liker også Maridalen og Ulvøya. Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt meg et fint sted å bo på en av disse stedene. Hvor syns dere det er fint? Anonymkode: 0f0e5...708
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Tøyen er det finest området. Anonymkode: 17d23...695 1
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Sørkedalen. Helt inntil Nordmarka. Hjelper at jeg har delvis vokst opp/bodd der.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Synes Sagene er veldig koselig, men ville nok ikke bodd der selv da jeg foretrekker t-banen som transportmiddel over buss Anonymkode: 7c1c1...740
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk tur i dag, forbi et område som heter Nordseter. Der var det koselig! Jeg bor rett ved men visste ikke at det var så nære. Liker også Maridalen og Ulvøya. Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt meg et fint sted å bo på en av disse stedene. Hvor syns dere det er fint? Anonymkode: 0f0e5...708 Nordstrand er fint. Bekkelaget, Godlia. Anonymkode: 16e1a...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 - Røa er et nydelig lite sted! Opp mot sørkedalen er det helt fantastisk. - Sagene er har svært koselige kaffeer og område (om du ser vekk fra all kriminalitet) - Ville ha sagt at Aker brygge og i sentrum er det finest. Alle de moderne bygningene er så vakkert. Er ikke noe særlig fan av østkanten og midt i Oslo. Så mange utlendinger er der. Anonymkode: b82dd...9e7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Sagene, Torshov, Godlia, Ulsrud, Oppsal, Lamberseter, Nordstrand... Anonymkode: 6eb5e...e38
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Røa er et nydelig lite sted! Opp mot sørkedalen er det helt fantastisk. - Sagene er har svært koselige kaffeer og område (om du ser vekk fra all kriminalitet) - Ville ha sagt at Aker brygge og i sentrum er det finest. Alle de moderne bygningene er så vakkert. Er ikke noe særlig fan av østkanten og midt i Oslo. Så mange utlendinger er der. Anonymkode: b82dd...9e7 Jeg vet. Jeg er bare ikke rasist. Anonymkode: 17d23...695 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #9 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet. Jeg er bare ikke rasist. Anonymkode: 17d23...695 Det er ikke rasistisk ment. De fleste av dem ødelegger byen vår. Se på tøyen, torshov, grønland og andre 'fattigsteder' i byen. Det er der utlendingene bor og overraskende nok er det der mest kriminalitet er. Har utenlandske venner selv. Om du tar dette rasistisk så beklager jeg meget Anonymkode: b82dd...9e7
annebanane Skrevet 26. mars 2020 #10 Skrevet 26. mars 2020 For å bo er Sagene og Bjølsen fint. Koselig, lett tilgjengelig, flere park- og aktivitetsområder, gode solforhold når det først er sol, og kort vei til det en trenger som ikke er rett utenfor døra.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #11 Skrevet 26. mars 2020 Enig at Nordseter er fint. Anbefaler å bevege deg videre ned mot Ljan også, hvis du er i området. Virkelig vakkert område, bratt, men fint😊 Anonymkode: 0df0f...e2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå