AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Jeg og samboeren hadde sex ca rundt eggløsning. Litt usikker på akkurat hvilken dag det var, men jeg merka symptomene. I forgårs hadde vi sex. Jeg var da ca 8 dpo. Da jeg skulle tørke meg etterpå var det en prikk med mørkt blod på papiret, i tillegg til lyserosa rundt. Det var også litt slim, men usikker på om det kan være på grunn av at vi akkurat hadde hatt sex. Har hørt at det er noe som heter festeblødning, og lurer på om det kan være en sjangs for at dette var det? Er det sånn det ser ut? Jeg bruker å spotte brunt blod et par dager før mens, men nå er jo det litt over en uke til den skal komme. Anonymkode: bb5cc...843
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Det finner du først ut av når du tester... det er så mange grunner til hvorfor det kan oppstå småblødninger. F.eks liten rift av samleiet f.eks. det er lettere at det skjer på visse punkter i syklus. Anonymkode: 2f122...a43 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Du er ikke alene... Fikk smiletegn på clearblue testen på onsdags kveld, hadde da sex ons kveld og nå på fredag på morgenen. Ser nå at jeg blødde litt, så ut som "tykt blod", mørk rosa-brunaktig farge. Ble skikkelig lei meg..tror ikke det er festeblødning, den kommer ca 5-7 dager etter EL. Anonymkode: e91e3...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå