Gå til innhold

Morsmelkerstatning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest HanneB ikke innlogget

Jeg har mistet mm så nå går det kun i mme.

Vi har brukt NAN, men ble anbefalt av et vennepar som hadde tvillinger som kom for tidlig å byttet til Collett - fordi det var mer energi i Collett sin enn NAN

Noen som vet om dette stemmer? Eller om det er noen andre fordeler ved Collett enn ved NAN?

Hvor får jeg kjøpt Collett? Tror ingen av butikkene her i nærheten fører den..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er minimale forskjeller i energiinnhold på Nan og Collett. Den viktigste forskjellen mellom Collett og Nan er at Collett er tilsatt omega-3 fettsyrer. Collettpulveret lukter ikke så fryktelig godt og er litt vanskeligere å løse (synes jeg). Vi bruker Nan og Collett om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanna i.i.

Tror det er veldig forskjellig hva folk bruker. Jonas gulpet utrolig mye av colletten..

Og siden den inneholder omega-3, så ble det liksom ikke en helt vanlig gulp heller... Den SINKET!! :Nikke: Nan har vi ikke hatt problemer med.

Vi gir jo tran, så da styrer vi fint unna colletten. :Nikke:

Tror ikke det er en mme som er bedre enn den andre, men om en har de problemene som jeg hadde med tanke på gulpingen så får en alltids i seg omega-3 på andre måter enn gjennom mme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfaring med tre "flaskebarn" og vi brukte NAN og Collett om hverandre, men syns vel Collet var vanskligere og riste jevn.

Men det er det med omega 3 da...Vi ga ikke tran til noen av våres, men de er sunne og sterke gutter for det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...