Gå til innhold

Ungene i etasjen over går amok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at denne situasjonen med hjemmekontor og andres hjemmeværende unger begynner å tære på nervene. Jeg har en familie over med - med fem (!) unger som begynner å bli rimelig brakkesjuke, og det går så det dundrer. Å si ifra hjelper lite, selv om de er svært forståelsesfulle.

Jeg skjønner at ungene omtrent går på veggen, jeg gjør det. Men hele dagen er det smell, hopping, løping, roping, slamring med dørene - non stop! Og jeg begynner å bli sliten av det.

Har jeg noe jeg kan gjøre i forbindelse med dette? Jeg har undersøkt litt rundt å lydisolere taket, men det koster mye, og det føles litt usikkert i en periode som dette. Noen som har tips? 

Tidligere har det gått fint, siden de har vært i barnehage/skole på dagtid, og er ganske aktive på kvelden, men nå....

Hjelp!!

Anonymkode: b5afa...dde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg gode lydisolerende hodetelefoner... Koster endel, men billigere enn å isolere taket antar jeg. Jeg har mye støy på arbeidsplassen, bruker Bose sine, med musikk i tillegg. 

Anonymkode: 5ec70...a1a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg gode lydisolerende hodetelefoner... Koster endel, men billigere enn å isolere taket antar jeg. Jeg har mye støy på arbeidsplassen, bruker Bose sine, med musikk i tillegg. 

Anonymkode: 5ec70...a1a

Klarer ikke bruke dem over lengre tid, men det er kanskje forsøket verdt til alt går over.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sliten, prøv å gjett hvordan foreldrene har det.

Anonymkode: 73027...0a8

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men det er egentlig ikke så relevant.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ørepropper? Det demper lyd ihvertfall litt. Jeg tar alltid på ørepropper når noen borrer i veggen f.eks

Anonymkode: 6f8e1...294

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme vis. Bor en stor familie over meg, bare at der er "barna" fra 15 til 20 år og alle bor hjemme. Her har det vært veldig mye bråk sent på kveldene og på natta de siste ukene, og det begynner å bli ganske slitsomt. Det hjelper ikke særlig med ørepropper når de slår med dørene og tramper rundt over hodet på meg. Har prøvd hørselsvern utenpå i tillegg til ørepropper, og til og med det hjelper ikke særlig og det er ubehagelig å sove med hørselsvern. 

Anonymkode: fb143...85f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel de som har valgt å få fem unger

Anonymkode: 83d13...f4c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sendt en klage til borettslaget jeg :) corona eller ei- man skal ikke forstyrre naboene. Og de kan stengt tatt ta dem med ut på en gressplen eller parkeringsplass å lage en aktivitet 😳

Anonymkode: 23207...075

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...