Gå til innhold

Nelly sitt sortement

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kanskje ikke si vulgær, men det er vanskelig å se hvem som er billigst av personen og kjolen... for å si det sånn. 
Billig!

Anonymkode: 1673d...304

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg sett noen i disse kjolene hadde jeg syntes de var veldig tøff. Tror ikke jeg hadde brukt en selv, men bruker gjerne skinnbukse for eksempel. 

Jeg hadde valgt den siste kjolen, ihvertfall ikke den i midten som jeg syns så rar ut.

Jeg tenker at hvis folk går rundt og misliker deg pga en kjole så er det de som har et problem og ikke deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den øverste best, deretter nederste, og til sist midterste. Synes de alle var kule, og med rett tilbehør trenger de absolutt ikke bli billige eller trashy mener nå jeg. Naturlig sminke og hår, små smykker og la kjolen være statementet. Hadde jeg hatt kroppen så kunne jeg lett gått på fest i en av disse. 
Go for it sier jeg.

AnonymBruker
Skrevet

De ser ut som lenestoltrekk I faux lær fra Bohus. Syns ingen av de var vulgære, bare stygge. Så for meg går det egentlig ut på ett hvilken du går for. 

Anonymkode: 744c6...39c

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at det er denne fra Boozt jeg egentlig har mest lyst på, men den har jeg ikke råd til, desverre. Med en sort bukse tror jeg det ville blitt fint. 

https://m.boozt.com/no/no/custommade/bari_26505123/212031741?utm_source=google&utm_medium=display&utm_campaign=no_googledisplay_dynrmk

Kanskje den nederste med en matt sort tights ville blitt bra, selv det vil være et mye billigere antrekk. Eller?

TS

Anonymkode: 7bfaa...352

AnonymBruker
Skrevet

Den første var helt klart finest 

Anonymkode: 7823c...cb9

Skrevet

Alle tre så helt grusomme ut. Hadde sett bedre ut om du hadde tilpasset en søppelsekk egentlig.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...