Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Lappen? ja eller nei

Har du lappen?  

1. 1. Har du lappen?

• Nei, skulle hatt den.., men så. bla bla
      10
    • Ja, seff
      26
    • Vil ikke. Jeg er Miljöaktivist.
      0
    • Trenger ikke/gidder ikke/behöver ikke
      0
    • Kan ikke ta lappen
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Ja, jeg har hatt lappen siden jeg fylte 18 år. Det hadde vært utrolig tungvint hvis jeg ikke hadde mulighet til å kjøre selv.

Skrevet

Har hatt lappen bare vel to år, men det er den beste investeringen jeg har gjort :) !

For meg er lappen = frihet. Slipper å være avhengig av andre når jeg skal noe og ikke kan benytte buss f.eks.

Skrevet

Har både billappen og mopedlappen :ler:

Skrevet

Nei, jeg har ikke lappen. Jeg har dessverre ikke kommet så langt enda, selv om jeg er blitt 26 år.. :oops:

Har rett og slett ikke hatt råd til det.. Men målet er å ta lappen før jeg får barn en gang. Kan ikke se for meg noe mer stressende enn å ta vogna med på bussen. Srekk og gru!

Skrevet

nei, og jeg er 31. :o :ler:

har ikke følt jeg har trengt den før, har alltid bodd sentrumsnært i de byene jeg har bodd i og antagelig brukt buss mest uansett.

det koster mye, jeg regner med at jeg må opp i over tyve tusen kroner, og det er mye penger det!

og det er fremdeles vanskelig å prioritere, da det er så mye annet som jeg ønsker å bruke penger på også. :ler:

men ser det hadde vært deilig, og har fryktelig lyst på mclappen, men synes jeg bør ha lappen på bil først, bare for å forstå bilførere også.

Skrevet

Nei, dessverre. Har ikke råd til det. Skulle gjerne hatt den, elsker bilturer!

Skrevet

Ja, har hatt den siden to dager etter 18-årsdagen min. Synes det er gøy å kjøre bil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...