Gå til innhold

Dere med påvist korona smitte men lite med symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre ting legger dere merke til skjer med kroppen når dere ikke har de typiske symptomene de snakker om? 

Er dere helt friske og har ingen andre fysiske ubehag eller magetrøbbel?

Anonymkode: 1d8e4...8a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns jeg har lest et sted at du kan miste lukt og smak sansen

Anonymkode: 2b3fc...9c1

Skrevet

Kjenner en i Italia som ble testet i begynnelsen av krisen fordi han hadde blitt nyst på av en som senere viste seg å være positiv. Han testet også positivt og hadde i mellomtiden levd tett med sin egen familie. Absolutt ingen symptomer på ham eller familien (vet ikke om de er testet). Dette er ca. 3 uker siden nå. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere helt friske og har ingen andre fysiske ubehag eller magetrøbbel?

Høy feber et par dager, og magetrøbbel. Svært redusert lukte og smakssans. 

Anonymkode: 8c804...1b5

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg så en youtube video hvor kvinner fra Wuhan forteller om andre fysiske symptomer som var lett å tenke seg kunne komme av noe helt annet, men jeg har ikke lest noe sted at noen har nevnt akkurat dette. Feks  urolig og rumlende mage, raping, ha feber som kommer og går over 40 dager. De var fortsatt ikke friske og testet fortsatt positiv på tester.

Finner dessverre ikke videoen men om jeg gjør skal jeg linke den inn hit.

Anonymkode: 1d8e4...8a9

AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok ikke få så mange svar her, for i Norge tester man bare folk med alvorlige symptomer. 

Men Island har gjort en studie på dette og testet et utvalg av befolkningen, også de uten symptomer. Her fant de at 50% av de som testet positivt var helt asymptomatiske, https://www.buzzfeed.com/albertonardelli/coronavirus-testing-iceland

Anonymkode: 90d02...260

• Liker 1
  • Opprett ny...