Gå til innhold

Har du som jobber i butikk hatt sex med ansatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mi venninne jobber på kiwi og har hatt sex med en av sine kollega, etter stengetid. Hvor vanlig er dette? 

Anonymkode: 76fc5...fac

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ahhh, Kiwi...herlige klær de bruker de som jobber der, de buksene sitter helt perfekt på damer, sikkert ikke tilfeldig 😄.

Anonymkode: 5f480...0d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig. Jeg jobber også i Kiwi.

Anonymkode: db930...695

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt, men ikke i butikken. Det var heller ikke kiwi.

Anonymkode: e4b1f...25d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt, men ikke i butikken. Det var heller ikke kiwi.

Anonymkode: e4b1f...25d

Jeg tenker jo selv at det ikke er så merkelig at fristelsen er der. For det første ofte unge folk i 20-30 årene, blannet kjønn og gjerne 2stk under stengetid. 🤔😄

AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Men mye flørting og klinte med en annen ansatt i en annen setting. Men uansett arbeidssted går man jo oppi de andre 8t hver dag og da blir det liksom "jobbkona" og '"jobbmannen". Startet forhold til en jeg jobbet med i en håndtverkerbedrift senere da.. 

Anonymkode: f1bb9...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Har selv en ansatt som ser veldig på meg. Det er helt sikkert lett å få et napp av han, men om det skjer tviler jeg på🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på Kiwi tilogmed 😂 Men har også hatt det med en kollega i en annen butikk når vi stengte.

Anonymkode: f9387...644

AnonymBruker
Skrevet

Nå jobber jeg fulltid da, men jeg sitter her i lunsjpausen og ser på to av mannlige kollegene mine, som jeg tilbringer så mye tid med at det er til å bli dårlig av - og tenker neii, jeg tror ikke det...

Anonymkode: 95968...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i butikk, og det har vært mye vilt. Forrige sjefen hadde sex med flere ansatte, og det var også 3-4 kolleger som hadde sex. Ofte på julebord, sommerfester eller riksmøter. Forrige sjefen var notorisk utro og han har hvertfall ligget med 4 ansatte som jeg vet. Men aldri PÅ jobb.

Anonymkode: 051db...6d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c71ba...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, på Kiwi tilogmed 😂 Men har også hatt det med en kollega i en annen butikk når vi stengte.

Anonymkode: f9387...644

Hvor gjorde dere det? På doen? 

Håper ikke det er kiwi i vest agder 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig uansett hvor eller hva du jobber med. 😬

Anonymkode: 858b3...854

Gjest Tamsi
Skrevet

Det har jeg, men ikke på selve butikken

AnonymBruker
Skrevet

Er nok ganske vanlig i butikkmiljøet, og spesielt Kiwi kanskje. Sukk, tenker enda på hun jeg så fylle opp hyllene sist jeg var der.

Skrevet

Jobber i butikk, og det har vært mye vilt. Forrige sjefen hadde sex med flere ansatte, og det var også 3-4 kolleger som hadde sex. Ofte på julebord, sommerfester eller riksmøter. Forrige sjefen var notorisk utro og han har hvertfall ligget med 4 ansatte som jeg vet. Men aldri PÅ jobb.

Anonymkode: 051db...6d7

Samme type sjef her, ikke så mye mellom de ansatte. Sjefen her hadde seg mens jeg satt i kassa. Haha! 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ganske vanlig i butikkmiljøet, og spesielt Kiwi kanskje. Sukk, tenker enda på hun jeg så fylle opp hyllene sist jeg var der.

Hvorfor akkurat butikk ansatte?😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier noen ganger, hvis jeg ser at det er en kjekk fyr som skal pante flasker, å ta av meg buksa og ta i mot flaskene hans med musen min når de kommer ut fra panteautomaten,. Det er sånn indirekte sex og veldig opphissende.

Anonymkode: e137b...bc1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er på Kiwi det skjer 😉

Anonymkode: 9f393...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er et uvanlig fenomen at ansatte finner tonen. 

Jeg jobber i utelivsbransjen, og der er det i alle fall mye galskap 😂 

Anonymkode: 0b586...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...