AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Spiller de skuespill? Merkelig at ikke Melinda har blitt drept? Fordi jeg tenker på hvordan JEG ble behandlet når jeg tok oppmerksomhet. Jeg var ikle frekk en gang, men jeg tiltrakk meg oppmerksomhet i den nye lille byen jeg flyttet til en gang jeg skulle på videregående. Jeg ble rett og slett angrepet av lokale jenter fysisk! Det er oppførselen som tiltrekker seg seere, hadde man oppført seg som meg i serien så ville det jo blitt kjedelig. Men hvordan har disse venner i virkeligheten? Jeg hater ikke Melina, for jeg tror hun egentlig spiller litt? Jeg også kunne jo gjort alt for lage drama på TV? Men jeg vil bare ikke fremstille meg slik.... noen som vet? Anonymkode: a1876...787
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 De får nok mye hat men overser det. Melina har stort nettverk og unge som ser opp til henne. Anonymkode: 7b051...bad
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De får nok mye hat men overser det. Melina har stort nettverk og unge som ser opp til henne. Anonymkode: 7b051...bad Men hvorfor det, når hun oppfører seg slik? Hadde jeg gått rundt og sagt «jeg er best» osv så hadde jeg jo ikke hatt igjen venner. Hun må jo gjøre noe som er bra? Siden folk liker henne? Anonymkode: a1876...787
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Skummelt at mange unge ser opp til henne, hun har en del narsissistiske trekk... Anonymkode: ce903...64b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skummelt at mange unge ser opp til henne, hun har en del narsissistiske trekk... Anonymkode: ce903...64b Det har de aller fleste i den reality/blogger gjengen. Dessverre. Anonymkode: a1a7b...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå