Gå til innhold

Tips til strømpebukser med farger og hvilke bukser liker du på din 1-3 åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må handle inn underdeler til den aktive 1-åringen, og ser etter bukser og strømpebukser.

Hvilke strømpebukser finnes som ikke blir gjennomsiktige i bleieområdet etter 2 vask? Gjerne i farger, som grønn, lilla, blå, brun... på grunn av mange synlige flekker etter et måltid😂 Forslag?

Tips til gode kvalitetsbukser? Er fornøyd med Lindex, men tar imot tips fra andre med andre erfaringer😊 Da jeg ikke er så begeistret for strømpebuksene der.

Anonymkode: 126f2...3b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker godt strømpebuksene til reflex. De holder fasongen etter mange vask.

Anonymkode: 5a1ea...8af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en unge som går på knærne, så alt av klær får hull med en gang på knærne. Men har ikke opplevd gjennomsiktig rumpe på verken lillelam eller nameit. 

Anonymkode: 3d31d...c95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lillelam holder seg veldig bra, det samme med Cubus (bomull) og Safa. 
Har hatt to fra Reflex, begge ble tynnslitte i skrittet temmelig fort. Heller ikke imponert over HM sine. Og de har så stusselig utvalg og farger for unisex/gutt 😉

Anonymkode: fda11...f0a

Skrevet

Condor

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle strømpebuksene blir fort gjennomsiktige i bleieområdet🙈

Bukser derimot, vært fornøyd med bukser/tights fra både Lindex, HM, Kappahl, Nameit, Reflex. Har brukt mest joggebukser til barna mine. 

Anonymkode: 06485...23f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket Condor sine til eldste. God kvalitet, fin passform og mange nydelige farger. Men til yngste er de dessverre for trange i strikken. Hun er en rund liten bollebaby 💕 Så jeg leter selv etter alternativer som ikke er så trange i livet.

Anonymkode: ddaa2...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...