AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Jeg må handle inn underdeler til den aktive 1-åringen, og ser etter bukser og strømpebukser. Hvilke strømpebukser finnes som ikke blir gjennomsiktige i bleieområdet etter 2 vask? Gjerne i farger, som grønn, lilla, blå, brun... på grunn av mange synlige flekker etter et måltid😂 Forslag? Tips til gode kvalitetsbukser? Er fornøyd med Lindex, men tar imot tips fra andre med andre erfaringer😊 Da jeg ikke er så begeistret for strømpebuksene der. Anonymkode: 126f2...3b1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Liker godt strømpebuksene til reflex. De holder fasongen etter mange vask. Anonymkode: 5a1ea...8af 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har en unge som går på knærne, så alt av klær får hull med en gang på knærne. Men har ikke opplevd gjennomsiktig rumpe på verken lillelam eller nameit. Anonymkode: 3d31d...c95 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Lillelam holder seg veldig bra, det samme med Cubus (bomull) og Safa. Har hatt to fra Reflex, begge ble tynnslitte i skrittet temmelig fort. Heller ikke imponert over HM sine. Og de har så stusselig utvalg og farger for unisex/gutt 😉 Anonymkode: fda11...f0a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Synes alle strømpebuksene blir fort gjennomsiktige i bleieområdet🙈 Bukser derimot, vært fornøyd med bukser/tights fra både Lindex, HM, Kappahl, Nameit, Reflex. Har brukt mest joggebukser til barna mine. Anonymkode: 06485...23f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Jeg elsket Condor sine til eldste. God kvalitet, fin passform og mange nydelige farger. Men til yngste er de dessverre for trange i strikken. Hun er en rund liten bollebaby 💕 Så jeg leter selv etter alternativer som ikke er så trange i livet. Anonymkode: ddaa2...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå