Gå til innhold

Er så jævlig lei av coronavirus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3/26/2020 at 12:39 PM, AnonymBruker said:

Fy faen. Eneste folk snakker om er coronavirus. Eneste som går på nyhetene og facebook og alt er coronavirus. Er så jævlig lei av det!! Som om dette er den eneste sykdommen i verden. tusenvis av folk dør hver dag av fattigdom og andre sykdommer men det driter alle i. Med en gang et par norske folk dør da er det verdens undergang

folk mister jobber, folk må bli hjemme, bedrifter går konkurs for å sikre noen eldre folk som uansett ville dødd om noen år? Ja dette er kanskje stygt sagt men det er ikke verdt det å redde noen tusen folk som uansett kan dø av andre ting, mot at hele landets økonomi går under. Hvis staten skal tvinge bedrifter til å stenge så får de ta regningen!! Er det mulig at folk skal miste all inntekt på en plan de ikke engang vet om funker? De bare utsetter problemet. Vaksine tar over et år å fikse, skal hele norge stoppes frem til den tid? Coronaviruset kommer ikke til å gå bort og mange kommer til å dø

og mtp på hyttefolk. Har ikke hytte selv men hadde blitt ganske sur om noen skulle nekte meg å dra på hytta bare fordi kanskje ett eller annet. Da skal staten også ta regningen for det og gi kompansasjon til alle de som ikke får brukt sin eiendom!

Hvis du er i en sårbar gruppe eller eldre så får DU! Være inne! Er så jævlig lei av å se masse eldre folk ute pp tur og cafe, halve norge er ute på trilletur eller joggetur i store grupper. Jeg skal ikke bli inne og følge regler når de vi liksom skal beskytte er ute og holder på hele dagen!

Jeg har vært hjemme i snart to uker til hensyn for andre utenom å handle mat og blir jævlig provosert av å se alle de som går ute. Og ikke kommenter «hva med den kreftsyke vennen din» «hva med din besteforelder» osv for ingen jeg kjenner er i en utsatt gruppe og alle holder seg hjemme. Kanskje egoist ja, men egoister er alle de sårbare som driter i reglene og forventer at hele landet skal bli inne og lilevel skal de ut på tur

Anonymkode: 79b39...364

Dette er veldig feil. Noen prøver å fremstille det slik, men sånn er det ikke. Et massivt utbrudd av Covid-19 vil lamme samfunnet, og føre til skader det vil ta mange år å bøte på, helt uavhengig av alderspensjonistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Opprett ny...