AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Del Skrevet 26. mars 2020 Han får reisning og samleiet fungerer i noen minutter, men så blir den slapp. Ellers på døgnet går det vanligvis fint, men ikke om morgenen...han har ikke hatt det problemet før han møtte meg. Noen som har en ide om hvorfor? Anonymkode: beb14...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Del Skrevet 26. mars 2020 Ville normalt sagt det er fordi han ikke er noe morgenmenneske, men hvis det gikk greit før han møtte deg, er det nok fordi du ikke er noe morgenmenneske. Anonymkode: 7bec8...cdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Del Skrevet 26. mars 2020 Aner ikke hvorfor, men som mann kan jeg legge til at dette er ikke veldig unormalt for min del heller. Det tar stort sett langt tid før jeg kommer, og stivheten varierer litt, selvom det ikke alltid er sånn. Anonymkode: a0a7f...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Del Skrevet 26. mars 2020 Lite væske i kroppen. Gi han 2 glass drikke, litt iodisert salt på kveldsmaten, L-citrullin og L-arginin rett før han legger seg. Gi han så nok søvn. Prøv så et morgenknull. Lykke til. Anonymkode: 9a042...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Del Skrevet 26. mars 2020 Min mann virker ikke så bra før 8 på det området men sånn har han alltid vært. Så rart det har endret seg på din. Kan han være mer sliten nå? Anonymkode: 8bec4...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Del Skrevet 26. mars 2020 Helt normalt Anonymkode: 2c328...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 27. mars 2020 #7 Del Skrevet 27. mars 2020 Er vel egentlig mest opplagt på morgenen, særlig i helgene. Et langt knull på lørdagsmorgenen er jo en perfekt helgeaktivitet. Iallefall så lenge dama er skikkelig kåt og sugen på sex. Hvis ikke, blir jeg og fort slapp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Del Skrevet 27. mars 2020 Flere menn jeg kjenner sier at morgenereksjonen ikke kommer av kåtskap,men av kroppens systemsjekk : https://www.sexogsamfunn.no/kropp/ereksjon/ Anonymkode: 7ef9a...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 27. mars 2020 #9 Del Skrevet 27. mars 2020 Kvinne her. Liker ikke sex om morgenen. Går sjeldent for meg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Del Skrevet 27. mars 2020 Samme med min mann, men det går hvis han har vært på do og tisset først. Anonymkode: f3e2f...be5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Del Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme med min mann, men det går hvis han har vært på do og tisset først. Anonymkode: f3e2f...be5 Ja! Det gjør stor forskjell. Anonymkode: ab1d9...110 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Del Skrevet 28. mars 2020 Jeg er som hardest om morgenen, jeg. Våkner som regel med en skikkelig betong-kuk. Og den gir seg ikke før jeg (a) tisser eller (b) kommer. Anonymkode: 238c6...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Del Skrevet 28. mars 2020 Kanskje morgenånden din dreper all sexlyst🤷🏽♀️ Anonymkode: f8d48...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 28. mars 2020 #14 Del Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er som hardest om morgenen, jeg. Våkner som regel med en skikkelig betong-kuk. Og den gir seg ikke før jeg (a) tisser eller (b) kommer. Anonymkode: 238c6...2f3 Utrolig fascinerende historie mister. Hvilke andre eventyrlige historier og fabler er du kan berike oss med denne aftenen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crema Skrevet 28. mars 2020 #15 Del Skrevet 28. mars 2020 Det er overhodet ikke uvanlig at mannen ikke kommer/blir slapp etter kort tid/ikke virker så gira. Sånt skjer en gang i blant for alle par, og så lenge sexlivet ellers er bra er det ikke noe å bekymre seg for. Det har ingenting med deg å gjøre. At han sier det aldri har skjedd før tror jeg er noe han sier fordi han selv er flau over det, eller kanskje han bare ikke har hatt noe særlig morgensex før og derfor ikke visste at dette kunne skje? Eller så har han rett og slett bare blir litt eldre, tenningsmønstre kan jo forandre seg over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Del Skrevet 28. mars 2020 Ville dumpet han. Det finnes så mange menn der ute som kan levere, det er ingen grunn til å holde fast på defekt vare. Anonymkode: 62639...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElskerSkinn Skrevet 29. mars 2020 #17 Del Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville dumpet han. Det finnes så mange menn der ute som kan levere, det er ingen grunn til å holde fast på defekt vare. Anonymkode: 62639...361 En skikkelig Elkjøp pikk med andre ord..😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 29. mars 2020 #18 Del Skrevet 29. mars 2020 Folk er ulike. Ene eksen min fungerte aller best om morgenen, mens en annen ikke hadde sjans til å komme. Sånn er det for meg også, helt meningsløst å prøve. Jeg kjenner ikke noe fysisk, og har null lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 29. mars 2020 #19 Del Skrevet 29. mars 2020 29 minutter siden, ElskerSkinn skrev: En skikkelig Elkjøp pikk med andre ord..😀 Ha ha, den var veldig morsom. Synes jeg ser for meg en Elkjøp pikk😊🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #20 Del Skrevet 29. mars 2020 På 26.3.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev: Han får reisning og samleiet fungerer i noen minutter, men så blir den slapp. Ellers på døgnet går det vanligvis fint, men ikke om morgenen...han har ikke hatt det problemet før han møtte meg. Noen som har en ide om hvorfor? Anonymkode: beb14...a2e Han vil ikke ha deg nok eller tenner ikke nok på deg. Du er tydeligvis ikke drømmedama hans. Han vil få den ereksjonen på morgenen når han møter henne. Anonymkode: 0e199...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå