Gjest Tari i.i Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Ble inspirert da jeg gikk tur gjennom Solveien på Nordstrand i går..Mitt drømmested å bo må være en av de gamle (men velholdte) villaene i Solveien..Sukk, om vi vinner i Lotto så kanskje....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 I Bergen! Mer eksakt vil jeg gjerne bo i en av de store gamle eneboligene som ligger i området mellom Kronstad/Minde/Landås. Alternativt et sted der det regner mindre og er varmere.... Har hørt at Skjåk er stedet der det regner minst, og Nesbyen er det varmeste stedet i Norge. Kanskje jeg skal pendle mellom disse to, og spare huset i Bergen til soldager i mai?
Gjest lmari Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Nesbyen er også det kaldeste stedet i Norge, så jeg vet ikke om jeg ville satset på det om jeg var deg!
Gjest SumoBryter Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Trondheim, fordi jeg liker Trøndere og syns det er en akkurat passe stor by med en ungdommelig hjerte!
Gjest Tari i.i Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Trondheim' date=' fordi jeg liker Trøndere og syns det er en akkurat passe stor by med en ungdommelig hjerte![/quote'] Trondheim er en by jeg også liker veldig godt, har masse slekt der så jeg kunne nok ha flyttet dit også..
Gjest Formosiss Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Synes det er rimelig fint i Vestfold jeg. Har vel egentlig satt meg opp en "trekant" som har punktenr i Larvik, Oslo og Vestby - en plass innenfor der. Men egentlig så er Os I Østerdalen veldig koslig også, selv om det er skikkelig "bondelandet"; 1 matbutikk, 1 bensinstasjon, 1 frisør og 1 gatekjøkken.
Gjest Embla s Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Akkurat der jeg bor Landlig og stille, med superkort vei til nærmeste by, og kort vei til Oslo!
Lestat Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Trondheim' date=' fordi jeg liker Trøndere og syns det er en akkurat passe stor by med en ungdommelig hjerte![/quote']
Rapitap Skrevet 16. juni 2005 #9 Skrevet 16. juni 2005 Bor i Bergen, kommer fra Bergen og synes det er helt greit.
Gjest Chica Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Trondheim' date=' fordi jeg liker Trøndere og syns det er en akkurat passe stor by med en ungdommelig hjerte![/quote'] Enig i denne! Hvis jeg måtte valgt et annet sted ville det nok fortsatt blitt i nærheten av Trondheim. Hvis jeg skulle flytte lengre ville det blitt til Stavangerområdet tror jeg.
lizzy x Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 stavanger,bodø eller kanske trondheim,men trives ganske godt her i stavanger da
Gjest lmari Skrevet 16. juni 2005 #12 Skrevet 16. juni 2005 Der jeg opprinnelig kommer fra: en liten bygd cirka 1,5 time fra Oslo. Der er det nærhet til vann, skog og fjell, pluss noen småbyer. Og så altså passe kort til Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2005 #13 Skrevet 16. juni 2005 Egersund! Men er fornøyd med at jeg flytter til Bergen snart. :-)
Arwen Skrevet 16. juni 2005 #14 Skrevet 16. juni 2005 Tønsberg er drømmen. En gigantisk enebolig litt utenfor, kanskje på Nøtterøy. *drømme* Ellers er Vestfold generelt et sted vi med stor sansynligvis kommer til å bosette oss. Langs kysten...
Arkana Skrevet 16. juni 2005 #15 Skrevet 16. juni 2005 Jeg trives godt på Oslos vestkant, kommer neppe til å flytte utenfor denne bydelen. Forelsket meg i den første gang jeg gikk gjennom gatene, så idyllisk og koselig.
Gjest Gulltopp Skrevet 16. juni 2005 #16 Skrevet 16. juni 2005 Drømmen hadde vært å få bo på gården som besteforeldrene mine hadde, men det er dessverre umulig. Dessuten hadde det vært veldig fint å bo i Oslo, helst i et pent strøk på vestkanten.
Dagoberta Skrevet 16. juni 2005 #17 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har bodd rundt omkring i distriktet der jeg ble født, og i Oslo, Bergen, Harstad og Båtsfjord, og har nå funnet plassen jeg trolig blir boende Jeg bor på et lite sted på en nordlig øy, et tettsted med 3-4.000 innbyggere, med frisk luft, lite forbrytelser, nok barnehageplasser, lite skummel trafikk, billige boliger og koselige mennesker som stort sett kjenner hverandre Iblant blir stedet her litt lite, men det hjelper på at det går både busser og fly herfra
Gjest lurven Skrevet 16. juni 2005 #18 Skrevet 16. juni 2005 bor i oslo og kunne ikke tenkt meg å bo noen andre steder
Gjest Leola Skrevet 18. juni 2005 #20 Skrevet 18. juni 2005 Bor i Stavanger, fineste sted i Norge Skulle jeg flytte herfra så måtte det i såfall bli til Danmark - nærmere bestemt til Skagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå