Million Skrevet 26. mars 2020 #21 Skrevet 26. mars 2020 Skal de våkne opp og be til Gud om at han frelser oss fra corona, mener du? Massebønn hjelper sikkert. HELT sikkert!
Conal Skrevet 26. mars 2020 #22 Skrevet 26. mars 2020 Menneskeheten trenger en global åndelig oppvåkning. 😉
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #23 Skrevet 26. mars 2020 Jeg er våken, men burde sove nå. Anonymkode: 5c542...46f
Conal Skrevet 27. mars 2020 #24 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Det er ikke det at de må våkne opp. Spørsmålet er kan de håndtere å våkne opp. Den fullstendige sannheten og ingenting annet enn sannheten er vanskelig for en ren dødelig å akseptere, spesielt etter en levetid med løgn, selvbedrag og dualistisk sosial kondisjonering. Men det er fantastisk når du først kommer forbi alt dette. Sannheten svir egoet fordi den truer med å forvandle ham til Gud. For at en ego ikke skal bli Gud, må han benekte sannheten. Så det er det egoer gjør hele tiden. Ellers ville de være Gud. "Jeg og min Far (Gud) er EN. " - Jesus 😉 Endret 27. mars 2020 av Conal
Medisinsk bruker Skrevet 27. mars 2020 #25 Skrevet 27. mars 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje trådstarter kunne si noe om hva de må våkne opp for å gjøre? Anonymkode: c0ddd...4bb Ja skal ikke vekke folk for morro skyld. Men siden jeg først er våken. Jeg er kristen. Men jeg bruker cannabis mot min sykdom PTSD. Av " Kristne " havner jeg og de fleste andre med PTSD. i uløkka.. Fordømmelse, stigmatisering, og utstøtelse. Døm meg nå i Herrens nærvær. Våkn opp! Endret 27. mars 2020 av Medisinsk bruker Lær meg i dine stier, og vis meg i din sannhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå