AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Hei alle sammen. Min bestemor møtte hjelperne sine. Hun var ute å kjørte bil i dårlig snø vær. Dette var dagen før hun fødte et barn. Hun kjørte utfor. Da gikk hun ut av bilen og plutselig sto det 4 menn i dress der og spurte om hun trengte hjelp. Da sa hun ja takk. Hun snudde seg ett lite øyeblikk og da hun snudde seg tilbake var bilen tilbake på veien og det var ingen fotspor i snøen😉 Noen med lignende opplevelser? Anonymkode: 37a93...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen. Min bestemor møtte hjelperne sine. Hun var ute å kjørte bil i dårlig snø vær. Dette var dagen før hun fødte et barn. Hun kjørte utfor. Da gikk hun ut av bilen og plutselig sto det 4 menn i dress der og spurte om hun trengte hjelp. Da sa hun ja takk. Hun snudde seg ett lite øyeblikk og da hun snudde seg tilbake var bilen tilbake på veien og det var ingen fotspor i snøen😉 Noen med lignende opplevelser? Anonymkode: 37a93...dd2 ? Anonymkode: 37a93...dd2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Jeg så en blek middelaldrende ganske creepy mann med helt hvitt hår 4 ganger. Plutselig var han på bussen, foran meg i skogen, i vinduet på forbikjørende trikk osv. Det eneste han gjorde var å stirre på meg og han var alltid helt borte igjen andre gangen jeg kastet blikket dit. Jeg trodde aldri han var et spøkelse eller noe, men har lurt på om han var en eller annen utenomjordisk agent eller noe som prøvde å vise meg noe. Jeg hadde ekstremt god kontakt med det overnaturlige på den tiden og så mange ufoer det året, og mediterte etter kontakt hver eneste kveld med krystaller Anonymkode: 07590...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå