Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vil foreslå å innlede fuckfriend forhold med en venn (vi er ikke sånn kjempeclose). Jeg er ikke interessert i å være noe annet enn fuckfriends og blir ikke sur hvis jeg får nei, og håper vi kan opprettholde en hyggelig vennskapelig relasjon selv om jeg skulle bli avvist.

Så jeg lurer på om det er best å spørre rett ut om dette kan være noe, eller om jeg burde flørte og gå litt frem sånn først? Er dårlig på å flørte... :tongue:

Anonymkode: f6650...f42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørre! Jeg hadde bare blitt forvirret av flørtingen, spørs litt hvordan selvfølgelig, men tror det er best å bare si det som det er.

Anonymkode: fef3b...fb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørre! Jeg hadde bare blitt forvirret av flørtingen, spørs litt hvordan selvfølgelig, men tror det er best å bare si det som det er.

Men hvordan skal jeg spørre i så fall? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan skal jeg spørre i så fall? 

"Du, jeg har tenkt litt på en ting. Jeg har et behov jeg ikke får dekt om dagen, som jeg tror du kan hjelpe meg med. Det er ikke ment som noe mer enn akkurat det, så ikke få tanker om at jeg vil inn i et forhold":

Blæ, var det første som falt inn i hodet her. Den hadde jeg likt å få i hvert fall, klar beskjed, veldig enkelt å forholde seg til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm du burde flørte og vite at personen er seksuelt tiltrukket av deg som minimum. Du må også ha noe å komme med som gjør at personen skal ville velge akuratt deg, så å bare spørre rett ut uten å ha gjort deg attraktiv for en sånn stilling er nesten garantert avvisning. Hvertfall hvis du er mann, er du dame kan det hende han sier ja allikevel hvis han er helt desperat. Noe han trolig ikke er ettersom du syns han er attraktiv syns nok flere det og.

Anonymkode: 29c09...7a2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehm du burde flørte og vite at personen er seksuelt tiltrukket av deg som minimum. Du må også ha noe å komme med som gjør at personen skal ville velge akuratt deg, så å bare spørre rett ut uten å ha gjort deg attraktiv for en sånn stilling er nesten garantert avvisning. Hvertfall hvis du er mann, er du dame kan det hende han sier ja allikevel hvis han er helt desperat. Noe han trolig ikke er ettersom du syns han er attraktiv syns nok flere det og.

Anonymkode: 29c09...7a2

De kjenner jo hverandre. Jeg vil jo tro at de har bittelitt peiling på hvor de ligger an i forhold til om de er tiltrukket hverandre eller om det er totalt "flatt": Jeg antok at det lå som et premiss her, at TS i hvert fall føler at det kunne fungert dem i mellom.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg burde kanskje ha skrevet det, men vi har ikke flørta noe fra før eller noe sånt, han bare slår meg som typen som ville vært åpen for det (uten at jeg kan vite det sikkert.)

Tror og han kommer til å være mer interessert i å ha meg som fuckfriend enn å gå inn i forhold med meg (selv om han kanskje ikke er interessert i noen av de.) Det er derfor jeg er litt usikker på dette med flørting og sånn for vil ikke gi feil inntrykk, i tillegg til at jeg er noe himla dårlig til å flørte :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det ikke med vilje, men min nårværende FWB  starta med at jeg klagde over at jeg ikke hadde hatt sex på evigheter, og at utvalget på Tinder bare er deprimerende. Så svarte han med å si at han heller ikke hadde hatt sex på kjempelenge, og samtalen endte med at han stilte seg til disposisjon, hvis jeg hadde lyst. Jeg måtte tenke på det, men etter det ballet flørtinga på seg, helt til det endte med sex. 

Anonymkode: 63639...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke at du var jente TS, jeg tenkte at dette kommer aldri til å funke siden jeg trodde du varen fyr 😂 men da så.. ganske tøft å spørre rett ut, jeg ville sikkert ha flørta og hinta litt, om han er en sånn fyr så tenker han sikkert ikke forhold uansett. 

Anonymkode: aba1f...4d9

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det ikke med vilje, men min nårværende FWB  starta med at jeg klagde over at jeg ikke hadde hatt sex på evigheter, og at utvalget på Tinder bare er deprimerende. Så svarte han med å si at han heller ikke hadde hatt sex på kjempelenge, og samtalen endte med at han stilte seg til disposisjon, hvis jeg hadde lyst. Jeg måtte tenke på det, men etter det ballet flørtinga på seg, helt til det endte med sex. 

Anonymkode: 63639...7f2

Det var lurt, veldig smooth måte å gå inn på temaet på.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker også onani og puleveninne..  Det er så vanskelig.. 

Anonymkode: 4302a...c40

Har du prøvd å ta initiativ til det? Har du noe erfaringer du vil dele ? :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...