Amber Everglow Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 For min del var det å jobbe i barnehage. Nå skal det sies at jeg ikke har spesielt mye tålmodighet, så kan ha vært noe med det. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Barnehage. Er utdannet førskolelærer. Underbetalt, uhygienisk, fysisk og psykisk nedbrytende, støy, stress, konflikter blant personalet til enhver tid, lavt faglig nivå, etc etc etc Anonymkode: f68eb...160 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Jobbet en sommer med å inspisere kloakkledninger. Det var en drittjobb, bokstavelig talt. Anonymkode: 88639...37a 9
Amber Everglow Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barnehage. Er utdannet førskolelærer. Underbetalt, uhygienisk, fysisk og psykisk nedbrytende, støy, stress, konflikter blant personalet til enhver tid, lavt faglig nivå, etc etc etc Anonymkode: f68eb...160 Uff, ja. Jeg var riktignok ikke ordentlig ansatt (var på arbeidstrening før jeg kom meg inn på arbeidsmarkedet, glad jeg er ferdig med det!), men beit meg merke i de tingene du sier her. De var ikke spesielt glade for å ha meg gående der heller, så det kan absolutt ha bidratt til at jeg ikke sitter igjen med noen gode minner fra den "jobben".
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Bakeri. Jeg hadde lyst å kaste alle kundene på hodet ut. Hver dag. Anonymkode: 5faa9...c99 3
moho Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Garderobevakt! Annenhver helg et helt år da jeg studerte. Hatet hvert minutt av det. Får enda grøsninger av å tenke på det stedet. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Bakeri og butikk. Kunder 😩 skjønner ikke at jeg holdt ut så lenge Anonymkode: 52c7f...bc6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #8 Skrevet 26. mars 2020 Har jobbet som hjemmehjelp, rett og slett rydde og vaske for de som ikke klarer /orker værst var hjemme hos de med psykiatri og rus 🤢 piss i melkekartonger og toalett så skitne som faen 😨 Jobbet som assistent på Sfo. En gjeng med drittunger uten respekt. Aldri lengta så lenge etter å kunne slutte 🙌 Anonymkode: 9fcb9...ce8 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #11 Skrevet 26. mars 2020 Vasket hjemme hos noen jeg ble kjent med gjennom en hobby. Jeg var 15, de var rundt 30, et par. De hadde det forferdelig skittent! Jeg måtte ta oppvask for hånd, benken full av stivnede matrester i kjeler og æsj. Måtte skifte sengetøy, fullt av sædflekker. Hår i dusjen og i vasken. De gjorde ingenting i huset mellom hver vask annenhver uke, gikk ikke ut med søpla engang . Fikk 300 kr, holdt som regel på i 3-4 timer. Grusomt. Anonymkode: e5758...0d5 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #12 Skrevet 26. mars 2020 Jobbet på et utested. Angrer, etter det så har alt bare forandret seg. Synes mennesker bare blir verre og verre. Foretrekker å være alene, da omgang med andre bare blir til konflikter og latterliggjøring. Anonymkode: acd19...494 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #13 Skrevet 26. mars 2020 Kundeservice for nett/tv. Så mange drapstrusler og skriking Anonymkode: 50c23...b46 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #14 Skrevet 26. mars 2020 Gastronomi, følte meg som en slave. Anonymkode: 90c87...adf
Leo Skrevet 26. mars 2020 #16 Skrevet 26. mars 2020 Jeg hadde sommerjobb som vaktmesterassistent. Lønnen var kr 24,95 pr. time (Rett skal være rett. Det var datidens tarifflønn) og arbeidet besto i å luke bedene som strakk seg hele veien rundt en enorm bygning. Det tok ca. en uke å bli ferdig og da var det bare å begynne på nytt. Fremdeles er jeg litt usikker på om det var verst når regnet høljet ned eller når solen stekte... 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #17 Skrevet 26. mars 2020 En viss svensk bank. Har aldri opplevd å jobbe et sted der det er så mange psykopater samlet på ett sted. Og jeg slenger ikke bare ut diagnoser her, vi snakker om ledere som fikk kick av å ydmyke folk, gjerne foran andre. Var for så vidt mange hyggelige folk der og, men hver dag var et mareritt og det gikk veldig på trynefaktor om du fikk være med på prosjekter etc. Kundeservice i bank var heller ingen höjdare, gud bedre så slemme folk kan være. Drapstrusler, vold og gudene vet hva jeg ikke opplevde. Ønsker de som oppfører seg sånn en runde med Corona, hvis det er lov å si. Anonymkode: 81437...4e5 3
SoWhat? Skrevet 26. mars 2020 #18 Skrevet 26. mars 2020 Jobbet som barnepasser som ung, og det var ikke så mye jobben i seg selv, men jeg måtte gå tre km hver vei til buss, pluss to km fra busstopp og hjem. Det var så kjedelig vei å gå! Og så gjorde jeg rent der uten at det var jobben min. Det var så mye støv og sand og ja.... Så klarte ikke å se på. Men de hadde veldig høye stillinger begge foreldrene pluss fire barn fra 12 år til ett år, så skjønner at de måtte prioritere. Men jeg syns jobben var slitsom. 5 dager i uken til jeg fikk jobb i klesforretning. Dette var mens jeg hadde tusen jobber før jeg begynte å studere. Da vasket jeg , og det var stort sett greit det.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #19 Skrevet 26. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnehage. Er utdannet førskolelærer. Underbetalt, uhygienisk, fysisk og psykisk nedbrytende, støy, stress, konflikter blant personalet til enhver tid, lavt faglig nivå, etc etc etc Anonymkode: f68eb...160 Jobber i barnehage, og er det noe som jeg definitivt ikke kan kalle stressende, så er det jobben min. Kommer på jobb, leker et par timer før det er mat. Spiser og hjelper til med påkledning, og så er det å være ute i et par timer, før man går inn igjen, hjelper til med å få av utetøy og håndvask. Mat igjen, og så lei til de blir hentet. Synes "leketiden" ute og inne går sykt sakte, og er definitivt ikke stressende. Verste jobben jeg har hatt var nok McDonalds. Dårlig hygiene, fikk masse kritikk for å ikke jobbe fort nok, og noe var regelrett mobbing. Elendig arbeidsmiljø, hvor det var daglige konflikter mellom de ansatte. I tillegg var det en sommerjobb, og var helt grusomt å stå på det overopphetede kjøkkenet der i 30 pluss Anonymkode: e5667...9dd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #20 Skrevet 26. mars 2020 Jobbet som dørselger for Sector Alarm en periode. Useriøst firma, og fæle kunder. Utrolig høy gjennomdrag av ansatte. Ingen jobbet der mere enn et par måneder. "Hva?! Nå igjen?? Dere var jo her for bare et halvt år siden, og da sa jeg nei! Har dere gullfiskhukommelse eller?" Bruh, det var ingen av oss som jobbet her for et halvt år siden engang... Anonymkode: b347c...b4c 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå