GÃ¥ til innhold

Vippeextensions, tatoverte bryn og fillers i leppa - i coronatiden 😂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bli spennende å se hvordan folk VIRKELIG ser ut nå i ukene og månedene som kommer 😂

Snart detter vippene ut en etter en, de tatoverte bryna falmer, hårextensionet havner lenger og lenger ned og blir snart synlig og folk blir plutselig gråhåra.

Anonymkode: 9cd7c...25d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fortsatt sminke, selvbruning, hårfarge, saks, neglelakk osv hjemme eller på nett. For oss som er vant med å gjøre dette hjemme er det null stress.

Anonymkode: bb454...b08

• Liker 5
Skrevet

Vel, filterne på Instagram kommer vel fremdeles til å fungere, så noe av illusjonen kan iallfall bli opprettholdt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt er mye flisete tupper. Jeg må kure det mye og ha olje i tuppene... Gleder meg til å klippe tuppene igjen. Hvis jeg gjør det selv blir det hakkete... Får kjøpe en frisør dukke å lære meg, nå har jeg jo tid til det ...

Anonymkode: e4963...26a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håret mitt er mye flisete tupper. Jeg må kure det mye og ha olje i tuppene... Gleder meg til å klippe tuppene igjen. Hvis jeg gjør det selv blir det hakkete... Får kjøpe en frisør dukke å lære meg, nå har jeg jo tid til det ...

Anonymkode: e4963...26a

Flisete tupper? Er ikke det med flisete tupper bare en myte?

Anonymkode: 9cd7c...25d

• Liker 1
Skrevet

Permanent makeup  falmer ikke sååå fort Ts botox kan på noen vare opp til et helt år, det samme med fillers. Vippeextensions bør man uansett ta en pause fra en gang i blant, så det betyr bare at de får la de vippene de har hvile til hverdagen er tilbake igjen. Hairextensions kan også taes ut selv med taperemover hvis man bruker tapeextensions som man kjøper hos de som selger extensions. I mellomtiden får håret hvile litt. Skjønner ikke hvorfor dette er det du tenker på selv i disse tider. Du er ikke bedre enn disse jåledamene du.

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på dette jeg og haha. De fleste greier jo ikke legge vipper på seg selv.. Vi blir nok isolert i noen mnd og det blir spennende å se folks ekte hårfarge etterhvert. Jeg ser ikke ut nå, har ettervekst og det kommunegrå håret begynner å vises veldig godt. Hjemmefarging tar jeg ikke sjansen på. Jeg hadde tenkt meg til frisøren rett før koronakrisen, men utsatte det. Da hadde jeg allerede endel ettervekst. Nå forbanner jeg meg for at jeg utsatte det så lenge!!!

Anonymkode: 3862b...ab2

• Opprett ny...