Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Chiyo skrev:

Jesus skapte alt? Så da er verden bare litt over 2000 år. 🙄

Ja det stemmer min sønn.

Anonymkode: 33de5...04b

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette viser vel godt hvor reflekterte og voksne ateister er😄 Ingen argumenter, bare håning, latterliggjøring og barnslige utsagn.

Anonymkode: 226e3...a50

Conal har sin egen religion han😉 Så her er han ikke helt ærlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det stemmer min sønn.

Det står ingenting om dette i Bibelen, påstanden er feil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette viser vel godt hvor reflekterte og voksne ateister er😄 Ingen argumenter, bare håning, latterliggjøring og barnslige utsagn.

Jeg anbefaler deg å se denne videoen. Så kan du se hvor "reflekterte" religiøse kan være. :klaske:

Anonymkode: 4a8dc...a4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så er det oss kristne som lever i år 2020 og som er godt klar over evolusjonen. Vi har også jobber og drikker alkohol. Vi er også veldig glad over at ulike konger og statsledere har endret, tilført og fjernet informasjon. De eldste bibelene de har funnet ser mye annerledes ut. Men vi finner trøst i troen vår, har ikke skilt på brystet og fatter ikke interessen alle andre har i å argumentere. Men har dere ikke noe bedre å ta dere til så må dere bare kose dere 🙂

Anonymkode: 66905...ca7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er det oss kristne som lever i år 2020 og som er godt klar over evolusjonen. Vi har også jobber og drikker alkohol. Vi er også veldig glad over at ulike konger og statsledere har endret, tilført og fjernet informasjon. De eldste bibelene de har funnet ser mye annerledes ut. Men vi finner trøst i troen vår, har ikke skilt på brystet og fatter ikke interessen alle andre har i å argumentere. Men har dere ikke noe bedre å ta dere til så må dere bare kose dere 🙂

Anonymkode: 66905...ca7

Så... bare fordi DU PERSONLIG tror på evolusjon og ikke har troen din på brystet, så er det ikke noe å argumentere? Du må jo være klar over at i 2020 så er det PLENTY av kristne som bruker religionen sin til vondt. 
Jeg støtter religionsfrihet, alle kan tro på det de vil, men så lenge det er religiøse som bruker religionen sin til vondt, så må de være en debatt. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anbefaler deg å se denne videoen. Så kan du se hvor "reflekterte" religiøse kan være. :klaske:

Kalte han motstanderen en hestebæsj? Hvis ikke er han mer reflektert enn de fleste ateister, ihvertfall de man ser her inne.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kalte han motstanderen en hestebæsj? Hvis ikke er han mer reflektert enn de fleste ateister, ihvertfall de man ser her inne.

Hvem har kalt deg for hestebæsj?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har kalt deg for hestebæsj?

Se Conal sitt svar til TS, han kalte ikke meg det, men kalte troen for det. Det sier sitt om hvor lite reflekterte ateistene her inne er. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se Conal sitt svar til TS, han kalte ikke meg det, men kalte troen for det. Det sier sitt om hvor lite reflekterte ateistene her inne er. 

Ingen her inne tar Conal seriøst, så hvis du skal sammenligne han med ateister generelt så gidder jeg ikke å diskutere med deg. Det er rett og slett bare fornærmende. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen her inne tar Conal seriøst, så hvis du skal sammenligne han med ateister generelt så gidder jeg ikke å diskutere med deg. Det er rett og slett bare fornærmende. 

Tilsvarende barnslige og useriøse utsagn har man sett fra flere ateister her inne, så det er ikke basert kun på denne ene personen. Fremfor å diskutere sak kommer man med sammenligninger som hestebæsj, eventyr, fantasi og andre hånlige, barnslige utsagn, det gjelder ateister på og utenfor KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...