Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hei jenter . Jeg trenger virkelig hjelp. Jeg er hardt angrepet av kjærlighetssorg! jeg savner han sånn, men det går ikke , for det var et vanskelig forhold til en som var "ex-narkoman" Jeg har endelig etter snart 5 år innsett at det ikke kommer til å gå! Men det er jo like trist for det. Jeg er dessverre et følelsesmenneske som lar hjerte styre over fornuften... sukk!!!!!! Jeg vil gjerne komme over dette nå, og gå videre siden jeg vet at det ikke er noe framtid i det forholdet. har dere noen tips jenter...hjertesukk fra Foxylady
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Av mine erfaringer med kjærlighetsorg, og de er mange, har jeg funnet ut at det eneste som funker er avstand og tid... Det er det eneste som har hjulpet meg å lette sorgen, selv om det er en jeg aldri kommer til glemme. Men avstanden og tiden har gjort det lettere å bære. :trøste:
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Tusen takk for svar Moonshadow. Får ta tiden til hjelp jeg da. Nå skal jeg ute med hunden. Hjelper litt det også. klem fra meg
Gjest ikke innl.singel-pingel Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Jeg hadde nettopp kjærlighetssog selv, og det var helt forferdelig!!! Min måte å komme over det, var å reise litt bort. Jeg reiste på storbyferie med ei venninne. Snakket mye om han, men på en annen måte. Ikke stygt, men prøvde å vri situasjonene i en annen retning, at det var best for meg at det ble slik det ble. At nå skulle jeg nyde singellivet og bare kose meg. Og det gjorde jeg! Jeg hadde en kjemepkjekk tur, og det ga virkelig mersmak. Jeg levde på denne turen lenge etterpå. I tillegg flørtet jeg vilt ute på byen. Prøv å vær åpen for andre og andre sin flørting. Se godt rundt deg når du er på byen. Da legger du nok merke til at menn kan behundre deg. Nyt det og smil! Menn liker damer som smiler og ser glade ut Ikke sitt hjemme og tenk og vær for deg selv. Vær med venner og finn på mye gøy sammen med dem. Det får tiden til å gå.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Takk for det svar. Jeg skal prøve det, men jeg kan ikke si det er enkelt. Jeg klarer ike å se på andre menn engang, men sukk.... tiden leger vel alle sår... :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå