Gå til innhold

Kommer dere menn fortere ved hard sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker hard knulling. Min mann kommer fort. Han sier han kommer enda fortere hvis han knuller meg hardt. Stemmer dette? Noen menn som ikke liker hard knulling? 

Anonymkode: 472d4...01f

AnonymBruker
Skrevet

Njaaa... det går like fort om man gjør det langsomt og minner han om hva han har stukket snabelen i billedlig.
Men hard knulling gjør ikke akkurat at de holder ut så veldig lenge..

Anonymkode: 70441...a24

Skrevet

Det er sånn 50/50, kommer veldig an på settingen😀

AnonymBruker
Skrevet

Ja 😂😂

Anonymkode: 769cd...585

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og hater hard knulling og menn som kommer raskt 

Anonymkode: b9571...c7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kvinner liker hard knulling mer enn menn  i snitt. Det er noe med det å være passiv og bli tatt hardt uten å måtte gjøre noe selv som appelerer til en del.

Anonymkode: a920b...9c5

Skrevet

Nei, jeg kommer alt for fort uansett den første utløsningen😀 men den andre runden kan jeg godt knulle hardere hvis hun liker det...da kommer jeg lettere igjen, noen ganger kommer jeg ikke, men da fortsetter jeg for hennes skyld🤗

• Liker 1
Skrevet

Har mer med stillingen å gjøre. Og tempo. Ikke hardheten.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker hard knulling. Min mann kommer fort. Han sier han kommer enda fortere hvis han knuller meg hardt. Stemmer dette? Noen menn som ikke liker hard knulling? 

Anonymkode: 472d4...01f

Tja, kommer an på omstendighetene. Av og til er det fint med "mykt og forsiktig" og virkelig ha muligheten til å kjenne etter hvor godt det føles.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner mannen fort og hardt kan vi egentlig bare droppe sex for min del. Han må begynne rolig for at jeg skal klare å "aktivere" alle sanser, og være skikkelig med. 

Etterhvert kan han kjøre hardere og fortere på, men er det langvarig må han roe litt ned innimellom for å ikke "miste meg". 

Når jeg har kommet, og det nærmer seg at han kommer kan jeg nærmest tåle hva som helst.

Min mann er et egentlig litt for stor for meg, og veldig hardt før jeg har fått en orgasme kan gi meg smerter, så det er egentlig først når jeg er "bedøvet" litt etter orgasme han kan kjøre maks på, iallefall i stillinger som går dypt. 

Så ja, jeg liker hardt, men ikke helt i innledningen, og ikke hele tiden. 

Min mann er en av de menn som liker det å ha sex vel så godt som å få orgasme, så sjelden vi har et samleie under 30 min, ganske ofte over. Fra innledning til avslutning er en time temmelig vanlig. Sier seg nesten selv da at å kjøre hardt på hele veien ikke hadde vært levelig. Han har kanskje kondisjon til det, men jeg hadde følt meg maltraktert. 

Og som nevnt, vil han ha meg med (og det vil han) må han ha en myk innledning, og også roe ned innimellom for kos og litt ertende knulling nærmest, så jeg henger med. 

Vi har vært sammen så lenge at vi har et helt naturlig samspill i dette. Han leser meg tydelig, og er så oppmerksom på hva jeg trenger for å nyte maksimalt at dette går sømløst. 

Jeg er heldig i å ha en mann som nyter at jeg nyter, og har passe dosering av mykt og hardt, samt at sex ikke er et jag etter å komme bare, men noe som nytes fra start til slutt. 

Han kan forøvrig være ganske røff med meg, selv om han knuller rolig. Han er ikke redd for å ta hardt i meg på andre måter, og jeg har hele skalaen fra veldig ømt og kjærlig til veldig røft i en og samme elsker. Jeg er heldig! 

Det er han også! Vi er veldig glad i å se den andre nyte begge to. 

Anonymkode: ffe98...15b

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldig! 

Det er han også! Vi er veldig glad i å se den andre nyte begge to. 

Dagens koseligste post. Nesten så jeg ble litt rørt her!  ♥️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt. Jo hardere, desto mer berøring.

Å pule hardt er helt umulig for meg. Da kommer jeg umiddelbart.

Anonymkode: 0bb9b...0f2

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AndersenG skrev:

Har mer med stillingen å gjøre. Og tempo. Ikke hardheten.

+ at det har med kvinnen å gjøre, noen innbyr til harde råknull og andre er mere "soft".

Anonymkode: d6a63...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 7a801...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...