AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Har vi mennesker den 6 sans? Hva er den 6 sans? Og hva tror dere vi evt brukte den til før i tiden? Anonymkode: 50193...7c3
Conal Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vi mennesker den 6 sans? Hva er den 6 sans? Og hva tror dere vi evt brukte den til før i tiden? Anonymkode: 50193...7c3 Den 6 sans er bare lek. Tenk for deg å gå utenfor hele den fysiske kroppen og verden, og oppleve et helt annen dimensjon med helt annerledes skapninger. Hva som er mulig for et menneske er utrolig. Jeg har opplevd bokstavelig talt logisk, fysisk og mentalt umulige ting. Og jeg har bare begynt 😉 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Akkurat nå, Conal skrev: Den 6 sans er bare lek. Tenk for deg å gå utenfor hele den fysiske kroppen og verden, og oppleve et helt annen dimensjon med helt annerledes skapninger. Hva som er mulig for et menneske er utrolig. Jeg har opplevd bokstavelig talt logisk, fysisk og mentalt umulige ting. Og jeg har bare begynt 😉 Nice😉 Anonymkode: 50193...7c3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 9 minutter siden, Conal skrev: Den 6 sans er bare lek. Tenk for deg å gå utenfor hele den fysiske kroppen og verden, og oppleve et helt annen dimensjon med helt annerledes skapninger. Hva som er mulig for et menneske er utrolig. Jeg har opplevd bokstavelig talt logisk, fysisk og mentalt umulige ting. Og jeg har bare begynt 😉 Alt er en lek for deg Conan😉 Keg har tatt the red pill og er nå på hemmelig adresse😉 takk for tipset😉 Anonymkode: 50193...7c3 2
Conal Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er en lek for deg Conan😉 Keg har tatt the red pill og er nå på hemmelig adresse😉 takk for tipset😉 Anonymkode: 50193...7c3 Du er velkommen, oldemor 😉 1
Kaptein Klein Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 17 minutter siden, Conal skrev: Den 6 sans er bare lek. Tenk for deg å gå utenfor hele den fysiske kroppen og verden, og oppleve et helt annen dimensjon med helt annerledes skapninger. Hva som er mulig for et menneske er utrolig. Jeg har opplevd bokstavelig talt logisk, fysisk og mentalt umulige ting. Og jeg har bare begynt 😉 Du får holde oss oppdatert. Hils Xenu fra oss. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 Ja vi har en sjette sans. Her er et eksempel: For en stund siden så skulle jeg på et kurs som jeg hadde planlagt en stund. Men noe gjorde at jeg lot være å melde meg på, jeg kjente bare et "nei" inni meg. Jeg får det som en "dårlig" følelse i solar plexus om det er noe jeg ikke skal, og så føles det som en lettelse når jeg ikke gjør det. Så jeg meldte meg altså ikke på, selv om jeg egentlig hadde veldig lyst på det kurset (jeg tok det noen mnd. senere istedenfor). Så viste det seg at en venn av meg som jeg ikke hadde sett på mange år, hadde mulighet til å komme på besøk den helgen. Dette var noe jeg ikke hadde noen finger med i, det var han som tok kontakt og bestemte at han ville komme, og at han ville komme den helgen. Så det passet jo helt perfekt Og telepati, synskhet osv. er bare en videreutvikling av den sjette sans. Anonymkode: 46773...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja vi har en sjette sans. Her er et eksempel: For en stund siden så skulle jeg på et kurs som jeg hadde planlagt en stund. Men noe gjorde at jeg lot være å melde meg på, jeg kjente bare et "nei" inni meg. Jeg får det som en "dårlig" følelse i solar plexus om det er noe jeg ikke skal, og så føles det som en lettelse når jeg ikke gjør det. Så jeg meldte meg altså ikke på, selv om jeg egentlig hadde veldig lyst på det kurset (jeg tok det noen mnd. senere istedenfor). Så viste det seg at en venn av meg som jeg ikke hadde sett på mange år, hadde mulighet til å komme på besøk den helgen. Dette var noe jeg ikke hadde noen finger med i, det var han som tok kontakt og bestemte at han ville komme, og at han ville komme den helgen. Så det passet jo helt perfekt Og telepati, synskhet osv. er bare en videreutvikling av den sjette sans. Anonymkode: 46773...a7e Jeg anbefaler deg å lese litt om sammentreff, konfirmasjonsbias og kritisk tenkning. Mye spennende lærdom! Anonymkode: ed981...fb4 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler deg å lese litt om sammentreff, konfirmasjonsbias og kritisk tenkning. Mye spennende lærdom! Anonymkode: ed981...fb4 Hvis man lærer seg hvordan ens egen intuisjon fungerer, så opplever en mer og mer at en kan stole på denne følelsen, og som jeg sa, den kan utvikles til telepati, synskhet osv., som jo er evner som mange både er født med, kan oppdage i løpet av livet, og kan utvikle i løpet av livet. Anonymkode: 46773...a7e Ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod. Endret 26. mars 2020 av Perelandra 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #10 Skrevet 26. mars 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man lærer seg hvordan ens egen intuisjon fungerer, så opplever en mer og mer at en kan stole på denne følelsen, og som jeg sa, den kan utvikles til telepati, synskhet osv., som jo er evner som mange både er født med, kan oppdage i løpet av livet, og kan utvikle i løpet av livet. Anonymkode: 46773...a7e Ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod Det er ingen grunn til å være ufin. Jeg har ikke kalt deg noe stygt. At du har flere historier har jeg ingen grunn til å ikke tro på. Men hvis du tror at egenopplevde anekdotiske historier er et godt bevis for noe som helst, beviser bare at du ville hatt godt utbytte av å lære deg mer om kritisk tenkning https://forskning.no/om-forskning-etikk-filosofiske-fag/kommentar-kritisk-tenkning--en-bruksanvisning/1172912 https://www.skillsyouneed.com/learn/critical-thinking.html Det er veldig interessant! Anonymkode: ed981...fb4 Endret 26. mars 2020 av Perelandra 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #11 Skrevet 26. mars 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man lærer seg hvordan ens egen intuisjon fungerer, så opplever en mer og mer at en kan stole på denne følelsen, og som jeg sa, den kan utvikles til telepati, synskhet osv., som jo er evner som mange både er født med, kan oppdage i løpet av livet, og kan utvikle i løpet av livet. Anonymkode: 46773...a7e Ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod Jon Almaas har en fin "wow wow wow wow". Det var da voldsomt å fiendtlig man skulle være da. Det er ingen tvil om at mange opplever en annen virkelighet enn resten av oss, og de tror helhjertet på det. For dem så er det de ser virkelig, og de kommer alltid til å stå ved at det er virkelig uansett hva andre sier. Noen av de får medisiner og blir friskere, mens andre lever med sine opplevelser hele livet, og opplever slikt gang på gang. Anonymkode: 994bb...abe Endret 26. mars 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #12 Skrevet 26. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jon Almaas har en fin "wow wow wow wow". Det var da voldsomt å fiendtlig man skulle være da. Det er ingen tvil om at mange opplever en annen virkelighet enn resten av oss, og de tror helhjertet på det. For dem så er det de ser virkelig, og de kommer alltid til å stå ved at det er virkelig uansett hva andre sier. Noen av de får medisiner og blir friskere, mens andre lever med sine opplevelser hele livet, og opplever slikt gang på gang. Anonymkode: 994bb...abe Bedre å være passivt aggressiv, ikke sant? Anonymkode: 46773...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #13 Skrevet 26. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen grunn til å være ufin. Jeg har ikke kalt deg noe stygt. At du har flere historier har jeg ingen grunn til å ikke tro på. Men hvis du tror at egenopplevde anekdotiske historier er et godt bevis for noe som helst, beviser bare at du ville hatt godt utbytte av å lære deg mer om kritisk tenkning https://forskning.no/om-forskning-etikk-filosofiske-fag/kommentar-kritisk-tenkning--en-bruksanvisning/1172912 https://www.skillsyouneed.com/learn/critical-thinking.html Det er veldig interessant! Anonymkode: ed981...fb4 Skal jeg fortelle deg noe annet som er interessant? Jeg har fortalt denne historien flere ganger på forumet, men forteller den gjerne igjen. For noen år siden tok jeg mitt første kurs i telepatisk dyrekommunikasjon. Vi var på en gård og snakket med en hest, og fortalte til eier etterpå hva vi hadde fått inn. Jeg hadde aldri gjort dette før og ante ikke om jeg kom til å få dette til. Jeg fikk en "film" fra hesten, der den ble slått over hodet med noen brune tøyler, og fortalte dette da vi gikk gjennom samtalen med eier. Da kommer det fra hun som sitter rett ovenfor meg, at hun hadde sett det samme, hun så at hesten ble "slått med noe brunt", men ville ikke fortelle dette da vi gikk gjennom samtalene for hun var redd for å beskylde eier for noe som kanskje ikke hadde skjedd. Hun hadde ikke greie på hester, og så derfor ikke at det var tøyler hesten ble slått med, men vi så samme bildet. Vel, eier fortalte at denne hesten hadde vært satt bort på for, og den hadde vært nervøs når den kom tilbake. De mistenkte at noe hadde skjedd med den, og det var derfor de ville at vi skulle snakke med hesten. Det å tro at vitenskapen vår per i dag har kartlagt Alt Som Eksisterer er bare for dumt. Ekte vitenskapsmenn er og var mye mer åpne enn de som virker som de har vitenskap som en religion på dette forumet. Faktisk er folk flest mye mer åpne, det virker på meg som om det er noen ihuga materialister som har samlet seg akkurat her og skal "debunke" alt hele tiden. Det blir litt slitsomt i lengden. Anonymkode: 46773...a7e 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #14 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg fortelle deg noe annet som er interessant? Jeg har fortalt denne historien flere ganger [..] Anonymkode: 46773...a7e Personlige anekdoter er ikke interessante. https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal Hvis telepati faktisk kan skje, hvorfor er det ingen i verdenshistorien som har klart å gjøre det samme som du beskriver under ordnede testforhold? At du synes det er slitsomt at folk påpeker at de ikke tror på dine historier om opplevelser som er enda mer utrolige enn et møte med julenissen må du nesten leve med - helt til noen har klart å bevise at det går an. Anonymkode: ed981...fb4 2
Perelandra Skrevet 26. mars 2020 #15 Skrevet 26. mars 2020 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger. + ryddet brukerangrep og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 26. mars 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #16 Skrevet 26. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja vi har en sjette sans. Her er et eksempel: For en stund siden så skulle jeg på et kurs som jeg hadde planlagt en stund. Men noe gjorde at jeg lot være å melde meg på, jeg kjente bare et "nei" inni meg. Jeg får det som en "dårlig" følelse i solar plexus om det er noe jeg ikke skal, og så føles det som en lettelse når jeg ikke gjør det. Så jeg meldte meg altså ikke på, selv om jeg egentlig hadde veldig lyst på det kurset (jeg tok det noen mnd. senere istedenfor). Så viste det seg at en venn av meg som jeg ikke hadde sett på mange år, hadde mulighet til å komme på besøk den helgen. Dette var noe jeg ikke hadde noen finger med i, det var han som tok kontakt og bestemte at han ville komme, og at han ville komme den helgen. Så det passet jo helt perfekt Og telepati, synskhet osv. er bare en videreutvikling av den sjette sans. Anonymkode: 46773...a7e Kult😊 Anonymkode: 50193...7c3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #17 Skrevet 26. mars 2020 10 timer siden, Kaptein Klein skrev: Du får holde oss oppdatert. Hils Xenu fra oss. Hva mener du med dette min sønn?😉 Anonymkode: 50193...7c3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #18 Skrevet 26. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlige anekdoter er ikke interessante. https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal Hvis telepati faktisk kan skje, hvorfor er det ingen i verdenshistorien som har klart å gjøre det samme som du beskriver under ordnede testforhold? At du synes det er slitsomt at folk påpeker at de ikke tror på dine historier om opplevelser som er enda mer utrolige enn et møte med julenissen må du nesten leve med - helt til noen har klart å bevise at det går an. Anonymkode: ed981...fb4 Så du tror ikke på det jeg forteller? Tror du jeg dikter det? Hvorfor? Kan du ikke avskrive det som "tilfeldighet"? Anonymkode: 46773...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #19 Skrevet 26. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du tror ikke på det jeg forteller? Tror du jeg dikter det? Hvorfor? Kan du ikke avskrive det som "tilfeldighet"? Anonymkode: 46773...a7e Jeg skjønner ikke hvorfor folk som kan snakke sammen telepatisk ikke møter opp for å teste seg😰 Anonymkode: 50193...7c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå