AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Så den ferdig idag. Uffatelig triste greier, moren er jo et monster. Hun sitter der i rettssaken og er helt følelsesløs og virker ikke til å angre et sekund. Alt hun angrer på er vel at hun må i fengsel. Har selv en 7 år gammel gutt, så ja, det er helt uforståelig. Og hun dama som satt å forsvarte stefaren. Hun må jo være hjerneskadd? Anonymkode: 10845...951
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Helt grusomt. Ikke bare moren og stefaren som gjorde dette mot han, men systemet som feilet ham. Læreren hans som såvidt turte å si fra til BV, barnevernet som gjorde den horrible feilen med å kontakte moren og ikke fjernet ham fra hjemmet, naboene som lot som ingenting, politiet som ba han om å slutte å lyve til og med... helt sykt. Er det noe å lære fra dette så er det at vi alle har et ansvar. Vi må tørre å være den som sier fra til barnevernet og politi når vi ser noe som skurrer. Det er for få som gjør. Det har jo skjedd i Norge også, en liknende sak med en liten gutt. Helt tragisk. Anonymkode: d8686...137 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt grusomt. Ikke bare moren og stefaren som gjorde dette mot han, men systemet som feilet ham. Læreren hans som såvidt turte å si fra til BV, barnevernet som gjorde den horrible feilen med å kontakte moren og ikke fjernet ham fra hjemmet, naboene som lot som ingenting, politiet som ba han om å slutte å lyve til og med... helt sykt. Er det noe å lære fra dette så er det at vi alle har et ansvar. Vi må tørre å være den som sier fra til barnevernet og politi når vi ser noe som skurrer. Det er for få som gjør. Det har jo skjedd i Norge også, en liknende sak med en liten gutt. Helt tragisk. Anonymkode: d8686...137 Ja, er sykt at SÅ mange mennesker sviktet han. De burde jo fått noe straff de også synes jeg. Altså, han kom på skolen banka opp, gul og blå, med diverse sår rundt på kroppen. Jeg hadde ikke gitt meg før han var trygg hadde jeg vært læreren hans. Anonymkode: 10845...951
Brimi Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Det verste var at det samme skjedde flere ganger, i samme by! De sosialarbeiderne skulle fått seg en smekk (rettslig)🤬
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Ikke glem at tilfeller som dette har skjedd i Norge. Ikke glem Christoffer. Anonymkode: 7afa6...199 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem at tilfeller som dette har skjedd i Norge. Ikke glem Christoffer. Anonymkode: 7afa6...199 Nei selvfølgelig, det skjer over hele verden. Like grusomt uansett Anonymkode: 10845...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå